Skravletråd desember

Redebyggingen er igang...

Vogn i hus
(og tripptrapp med babysete)

Nå skal jeg vaske madrassen til bagen, siden den er gammel, og vaske vinterposen. 40 grader ullvask står det, det er greit nok, men ingen sentrifuge i det hele tatt? Det må ta litt tid å drypptørke den.. vag varme i tørkeskapet kanskje.....

Jeg har startet nettjakt på en stellebadrass som er 85 cm lang, for det hadde ikke butikken, og er i det hele tatt vagt igang... det er vel på tide, baby om 5 uker, inkludert at vi skal feire jul.... så snart må jeg tømme kommoden for alt mulig som er i den og vaske babytøy og bleier også :)
Hva slags vogn ()?

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)
Kos deg med lille babyen

Du vet du er småbarnsmor og gravid når du skal prøve å ta deg en kjapp dusj før du skal ut på kvelden, mini er med på badet og plutselig ligger han foran dusjdøren og sperrer den slik du ikke kommer ut uten å slenge døren i ansiktet hans samtidig som du blir akutt kvalm og ikke klarer å holde igjen slik at du spyr i dusjen.. herlig
Nei men uff da.:(

du kan alltds ringe og høre om de har det nå? Jeg spurte legen og jordmor. De mente ingen hadde. :/
Sjekka på nettsiden, gynekologen tilbyt ultralyd tidlig i svangerskapet står det, men 1500 kroner :o troooooor jeg smører meg med tålmodighet og venter til oul :p

Hva slags vogn ()?

Emmaljunga super nitro, lounge grey

upload_2015-12-4_18-53-7.png

Det er jo sportsvogn, nå har vi citybag på. Den er dog i 2007-farger, for den hadde vi fra eldstemann.

Back
Topp