Skravletråd desember

hvor skal dine henn da? :) ja :D fikk tak i riksen nå også. legen på riksen ser på henvisingen min nå :)
Hva skal du på riksen og gjøre? Noe jeg ikke har fått med meg her.
Vesla er på teater i hovedstaden med sin far, og sambo skal på kompisjulebord i hjemfylket. Så da blir det meg og katta. :D

Har vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.
Kos dere hjemme idag:)

dere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlig :o han skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side :( så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....

Hva skal du på riksen og gjøre? Noe jeg ikke har fått med meg her.
Vesla er på teater i hovedstaden med sin far, og sambo skal på kompisjulebord i hjemfylket. Så da blir det meg og katta. :D
fødeplass med oppfølging pga riksosvangerskap :) å så koselig da :D ta sikkelig mammatid nå <3

Tar meg en liten skravlepause, og gjør litt husarbeid! Snakkes senere håper jeg! :D

dere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlig :eek: han skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side :( så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....
Så forferdelig, stakkars :(

Back
Topp