Mens du er borte, det syns jeg ikke du skal gjøreKonkurranse er stas
Får titte innom litt ofte da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens du er borte, det syns jeg ikke du skal gjøreKonkurranse er stas
Får titte innom litt ofte da![]()
Jeg har fri og sitter hos frisørHerlig, har du fri i dag? For dere reiser vel I ettermiddag?)
Æsj daJa minste har feber å var vaken en god stund på natten.
Hva skal du på riksen og gjøre? Noe jeg ikke har fått med meg her.hvor skal dine henn da?ja
fikk tak i riksen nå også. legen på riksen ser på henvisingen min nå
![]()
Kos dere hjemme idagHar vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.
Så de tenkte liksom ikke et halvt øyeblikk at grunnen til du klagde var at du hadde gjort det du skulle for å oppfylle kravene og sjekket detja, kjente jeg ble sur da. Alt jeg fikk først til svar var "du har ikke gjort kravene. Det er desverre for sent å begynne nå".
fødeplass med oppfølging pga riksosvangerskapHva skal du på riksen og gjøre? Noe jeg ikke har fått med meg her.
Vesla er på teater i hovedstaden med sin far, og sambo skal på kompisjulebord i hjemfylket. Så da blir det meg og katta.![]()
Farge, stripe og klippeHva skal du?![]()
Ooh....herlig uten planer!!Åh, så deilig! Skulle kanskje fiksa julesveisen jeg og snart, ikke vært hos frisøren siden mai.absolutt ingen planer idag faktisk!
Takk for det
Ble shoppet klær til julebord og litt sminke!
Skal prøve på det. Ikke så ofte det skjer!Ooh....herlig uten planer!!
Nyyyt!
Så forferdelig, stakkarsdere som har fulgt med ang broren min. han er på sykehjem igjen i påvente av rehab... Ahus mener det er psykisk, men riksen enn så lenge har funnet ut at det er ikke nervesystemet. han har fått alt for mye medisiner når han ble dårlighan skulle egentlig vært hjerneskadet sa de og dessverre har han varig skade i venstre side
så han kommer ikke til å gå på 4-5 år sier legene :/ stakkars lillebroren min....
Fysj, det er hat!Lagt meg ned på sofaen: hodepine. GRR!!!
Aha! Hva slags risiko da, om jeg får spørre?fødeplass med oppfølging pga riksosvangerskapå så koselig da
ta sikkelig mammatid nå <3
Kos deg, vi snakkesTar meg en liten skravlepause, og gjør litt husarbeid! Snakkes senere håper jeg!![]()
Det er nydeligJeg også vil til frisøren! Elsker å få hodebunnsmassasje.
jaSå forferdelig, stakkars![]()
Ja det er deilig å bli dullet litt medAaah. Haha ja fort gjort å misforstå
. Så herlig da
. Nå fikk nesten jeg også lyst til å gå til frisør igjen
![]()