Skravletråd desember

Hei hei!:) Idag står det fullføring av strikka genser på planen. Må også sy i alle trådene på min strikka genser som hr ligget ferdigstrikket i 2 måneder. Trenger den jo nå :p enn du da? Kakebaking i hele dag?;)

Hehe, kan være greit å gjøre siste finish da slik at du får brukt den ;)
Hater å feste tråder -så ting blir fort liggende her også :o
Blir kakebaking store deler av dagen i hvertfall.
Aaarh, var jammen ikke lett å få til! :o :p
Nå skal jeg til å begynne på hodet *gruer meg*

Nei, ble bedre :p
Kanskje det funka å gi han litt søtpotet på kvelden :D
superbra :) kanskje det hjalp ja?
Vi gir risgrøtek til Hipp før hun legger seg. Og mme samtidig. Sover som regel da 6 timer i strekk :) dog er hun urolig, men våkner som regel ikke for mat før da.

Hehe, kan være greit å gjøre siste finish da slik at du får brukt den ;)
Hater å feste tråder -så ting blir fort liggende her også :eek:
Blir kakebaking store deler av dagen i hvertfall.
Aaarh, var jammen ikke lett å få til! :eek: :p
Nå skal jeg til å begynne på hodet *gruer meg*
jaa, trådfesting og å maske sammen under armene. Kjeeedeeelig :p Derfor har den blitt liggende. Er i marineblå og. Så skikkelig mørkt å se :p Jeg heier på sidelinja på deg med den kaka ;) du er tøff som begir deg ut på sånt :D

Har vært og hentet jentene. De hadde feber i dag morges, så de er hjemme fra bhg og skolen i dag. Nå koser vi oss med julekongen på tv og klementiner. Får se om jeg orker å lime sammen pepperkakehuset etterpå så jentene kan pynte.

jaa, trådfesting og å maske sammen under armene. Kjeeedeeelig :p Derfor har den blitt liggende. Er i marineblå og. Så skikkelig mørkt å se :p Jeg heier på sidelinja på deg med den kaka ;) du er tøff som begir deg ut på sånt :D

Isj, ja det er kjeeedelig o_O fin farge da, men skjønner det er litt mørkt å se ja.
Ooh, takk :D det trenger jeg ;)
Her er resultatet så langt:

ImageUploadedByBV Forum1449225365.046817.jpg

Back
Topp