Ja vi gleder ossaldri vært der..
Da har dere noe å glede dere til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi gleder ossaldri vært der..
Det er veldig gøy og avslappende når man først får det til. Nå har jeg fått dilla på sying. Så strikker for harde livet for å bli ferdig med de 4 geserne jeg har holdt på med i det sisteIkke veldig
Fullførte et skjerf etter mye om og men.
Det er jo så masse fine premier. Den sorte storsak veska var jo til å dø for. Og flexicriben ♡♡♡ enn du?Ja, det gjorde det. Noen spesiell premie du sikter deg inn på?![]()
Radio er jo så koselig. Og ikke minst juleradioÅååå, jeg elsker juleradio!*p7 klem jul*
Siden gubben har luska til seg spotifyen idag, så gjør den nytta imens![]()
Uff.. Sjokolade til frokost![]()
Focaccia? Kan jo fryse ned.Det er det
Men..må nesten ha en eller annen anledning å bake det til..for klarer jo ikke å spise opp hele greia selv![]()
Har kjøpt inn spekeskinke som ligger og venter på at babyen skal komme utHar fremdeles ekstra igjen her og
Men i julen skal det spises likevel!
Og i år skal jeg fråtse i spekemat..gikk jo glipp av det ifjor![]()
Det tviler jeg ikke påHåper foccaciaen smaker godt![]()
En gang iblandt må jo være lov?Uff.. Sjokolade til frokost![]()
uff. Skikkelig dårlig natt?Godmorgoner som en zombi idag. Känner mina ögon svider
![]()
Hei hei!God morgen!
Har vært oppe en stund da, men har ikke rukket å stikke innom før nå ;p
Hva står på planen i dag?
Her håper jeg på å bli ferdig med dette kakeprosjektet jeg har begitt meg ut
på..
Her ogsåDen lå på nattbordet, så..
Focaccia? Kan jo fryse ned.
Har kjøpt inn spekeskinke som ligger og venter på at babyen skal komme ut![]()
hei hei. Strikke planer idag her. Bortsett fra det vanlige. Enn der?God morgen folkens! Eller god formiddag! Sovet godt? Planer for dagen?
Forventa du noe annet egentlig? Skjer ofte her ogsåTypisk at ungen skal sove som en stein nå når vi egentlig skulle vært på vei ut døra![]()
Jul i skomakergta er jo tradisjon!Åsså måtte jeg bare.. Klarte ikke lavære.. Joda jeg er helt for moderne saker. Men det blir liksom ikke jul uten.. Ja så da ble det å se 4 episoder med Skomakergata![]()
Ble natta som vanlig da?![]()
Og nå når de er ferdig stekte frister de enda merBilde du la ut så iallefall veeldig godt ut allerede![]()