Skravletråd desember

God formiddag:D
Her skal jeg på shopping og til frisør!
Lykke til med kake:D

Herlig med en time hos frisøren da, og shopping er jo alltid gøy! ;)
Julegaver du skal ut å handle?
Takk, er godt i gang -so far, so good :)
Kos deg på shopping og med frisørtime

Godmorgon inga planer idag. Har en jenta som har haft feber inatt. Nå vill hun ikkje spisa, feber er 38. Du då??
Uff da, brygger hun på noe? Jeg er alene hjemme hele helgen, uten bil, og aaaaner ikke hva jeg skal ta meg til. Blir nok litt baking og rydding, og kanskje en del skravling? :D

Typisk at ungen skal sove som en stein nå når vi egentlig skulle vært på vei ut døra :p

Hehe, 40 bukser er litt mye til en baby gitt... Får absolutt ikke brukt alle da nei. Men da fikk dere variasjon og valg muligheter :p Sorterte ut en stor europris pose med klær i sta. Satser på at det blir mer når hu går ut av 62 str. Vi skal ta vare på det meste sia vi tenker flere barn, men det vi ser vi ikke bruker på hu her blir sortert bort. Kan ikke ta vare på alt mulig.
Tenker dere på flere?
ja. Vi har litt bukser :p men under sorterings visste jeg ikke hva jeg kom til å trenge, så man tok jo bare alt man fikk :p vi ønsker oss flere. Men blir ikke å prøve før om 2 år pga medisin gubben går på.

Jeg har ingen barn å skylde på enda, men et bekken som skriker! :( Dårlig med søvn i natt her også! Må prøve å få tatt noe smertestillende, så kanskje jeg får sovet litt :(
Det bekkenet kan gå å legge seg! Er noe dritt når man plages :(

Åsså måtte jeg bare.. Klarte ikke lavære.. Joda jeg er helt for moderne saker. Men det blir liksom ikke jul uten.. Ja så da ble det å se 4 episoder med Skomakergata :P

Back
Topp