Ja då e vi 2 som var sovit lite inatt. Eg sov Max 5 timmarJøss, fikk sove hele 4timer jo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja då e vi 2 som var sovit lite inatt. Eg sov Max 5 timmarJøss, fikk sove hele 4timer jo![]()
Ja då e vi 2 som var sovit lite inatt. Eg sov Max 5 timmar![]()
Takk ja synes også det. Begynner å lukte godt også
![]()
Ja då fick du det jaUffda..
Jeg fikk mer da, men fikk 4timer i strekk før første amming (som var bedre enn forrige natt)
Han var bare oppe 12,4 og 6 inatt![]()
Ja og er så utrolig godtJa, lukta er så diiigg!
Kanskje jeg og må lage sånn igjen snart!![]()
Ja og er så utrolig godt![]()
Ja då fick du det ja![]()
Nei hon hade feber inatt![]()
Nami ohh kan ikkje huska sisst eg spiste detHåper foccaciaen smaker godt![]()
Takk Ja får hoppas detJa, kan ikke klage denne morgenen
Uffdå, feber er ikke kjekt! Håper det blir bedre iløpet av dagen da!
Nei kan gjerne bli mye aleneDet er det
Men..må nesten ha en eller annen anledning å bake det til..for klarer jo ikke å spise opp hele greia selv![]()
Nei kan gjerne bli mye alene![]()
Ja desember er ikke annet enn en stor spise månedJaskal jo spise nok av andre ting og i desember som man ikke har så godt av
haha!
Ja desember er ikke annet enn en stor spise måned![]()
Haha ja har litt ekstra i tillegg jeg som ikke ville av etter første svangerskap:-/. Men får vente noen måneder med å ta den helt store slankekurenNettopp..godt jeg skal ønske meg fitbit-armbånd til jul av gubben da.. Må jo gå av oss alt igjen i januar
haha
Haha ja har litt ekstra i tillegg jeg som ikke ville av etter første svangerskap:-/. Men får vente noen måneder med å ta den helt store slankekuren
Gikk glipp av spekemat jeg også i fjor og gjør det igjen i år også. Får ta det igjen neste årHar fremdeles ekstra igjen her og
Men i julen skal det spises likevel!
Og i år skal jeg fråtse i spekemat..gikk jo glipp av det ifjor![]()
Gikk glipp av spekemat jeg også i fjor og gjør det igjen i år også. Får ta det igjen neste år![]()
Koselig å handle til seg selv ogsåEr til oss i familien
Blir vel noe gaver fra nissen.