Skravletråd desember

Foreldrene mine kommer mye oftere hit enn vi drar dit. De pleier stort sett å komme i skoleferiene, siden mamma jobber i skolen.

Er veldig koselig å ha dem på besøk, samtidig som det blir litt mye å bo så tett på hverandre i flere dager. Kunne virkelig ønske de bodde nærmere, også for ungene sin skyld. Må være topp å kunne stikke innom mormor og morfar rett etter skolen f.eks. Det gjorde ofte jeg da jeg var liten. Farmor bodde i huset rett over oss, så hun stod ofte klar med tomatsuppe og ropte til oss gjennom kjøkkenvinduet da vi kom hjem fra skolen.
Ja de e ikkje bara å bara å vara uppe i Varandra sånn flera dagar. Låter så trygd og gott nær du har haft farmor så næra.
Eg har aldrig træffat varken farmor , mormor eller morfar. De døde før eg blev fødd. Farfar huskar eg ikke.

det er sant. Men uff. Bør ikke :p skal til godteridronninga i jula. Svigermor.. klarer ikke så imot fristelsen :p
Hehe :p jeg er sånn som ikke er så glad I godis og kaker egentlig.. så jeg spiser det som regel når jeg har lyst på det :)

Back
Topp