hvor i landet bor du?Ja varfør ikkje. Men me e sikkert lang ifra Varandra . Synd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor i landet bor du?Ja varfør ikkje. Men me e sikkert lang ifra Varandra . Synd
Det har jeghøres ut som du har litt planer du og![]()
Tviler du? Jeg har troa jegja. Er spent på om livet holder seg i helga og. Der tviler jeg for![]()
Oj då. Ja ja då får du lov å slippa det .ja. Vi bytterjeg har tatt det denne uka egentlig. Men fikk sinnsyke mensensmerter så er sofaliggende nå
Hun blir 5 mnd på lørdag
![]()
hoho. Her ogsåHeheDet irriterer nok vettet av mannen til tider da
![]()
jøss.. må virkelig ha vært billig da..Hele fbveggen spammes ned av billig på remainnlegg....
Jeg får satse på detFår håpe du vinner nå da
nja. Basert på tidligere erfaringer såTviler du? Jeg har troa jeg![]()
Siden august 2014Har du vart her inne længe??
Skal komme innom og skravle med deg mellom alle planene mine jegnja. Basert på tidligere erfaringer så![]()
Takk, det skal jeg! Gleder meg veldig!Herlig!kos deg med de herlighetene
)
Ja de e ikkje bara å bara å vara uppe i Varandra sånn flera dagar. Låter så trygd og gott nær du har haft farmor så næra.Foreldrene mine kommer mye oftere hit enn vi drar dit. De pleier stort sett å komme i skoleferiene, siden mamma jobber i skolen.
Er veldig koselig å ha dem på besøk, samtidig som det blir litt mye å bo så tett på hverandre i flere dager. Kunne virkelig ønske de bodde nærmere, også for ungene sin skyld. Må være topp å kunne stikke innom mormor og morfar rett etter skolen f.eks. Det gjorde ofte jeg da jeg var liten. Farmor bodde i huset rett over oss, så hun stod ofte klar med tomatsuppe og ropte til oss gjennom kjøkkenvinduet da vi kom hjem fra skolen.
Ting skulle helst skjedd i går liksomhoho. Her også![]()
Neste år må vi male huset. Det gruer jeg meg til. Uff!Nei de e akkurat det. Tar aldrig slut
Sandnes du då??hvor i landet bor du?![]()
Hehedet er sant. Men uff. Bør ikkeskal til godteridronninga i jula. Svigermor.. klarer ikke så imot fristelsen
![]()
Siden mai 2013. Var ikkje så aktiv i børjan .Siden august 2014Du da?
De fleste er vel sånn, i grunnDet er nok jeg og![]()
Ingen å stå etter?Var noen få
Ja de skulle våran hus vart gjort før 4 år siden. Klædning skulle og ha blitt skiftetNeste år må vi male huset. Det gruer jeg meg til. Uff!