Skravletråd desember

Flink du er som lager ukesmeny! Har dere noe som er fast eller varierer alt bra uke til uke? :)
Varierer fra uke til uke,
Men litt er fast.
Tirsdag og torsdag er det fisk
Fredag og lørdag er det først middag med barna de bestemmer, og så etter barna er i seng er det en bedre middag for mannen og meg...

Varierer fra uke til uke,
Men litt er fast.
Tirsdag og torsdag er det fisk
Fredag og lørdag er det først middag med barna de bestemmer, og så etter barna er i seng er det en bedre middag for mannen og meg...
Har dere mange fiskeretter dete velger mellom? Vi er så dårlig til å variere med fiskemiddagene :(
Hva pleier barna å velge? :)

aaaw. Det høres koselig ut :) Nyt det. De blir så fort store!

Ja det er det de gjør! :o
Dette er siste også, så jeg syns det er heilt greit at hun ligger der, til tross for dårlig nattesøvn på meg ;)
Man får aldri den tiden tilbake igjen så det gjelder om å nyte det mens man kan

Nei, hun spiser grøt morgen og kveld, og middag -resten ammer jeg henne.
Hun er 7mndr så hun får mm enda, hun er ikke noe sørlig intr i flaske. Hun er skikkelig mammadalt da så hun elsker å ligge oppi senga med meg å sove om natta. Og det er like greit siden hun henger fast i puppene på meg hele natta.

Hehe :p
Min er heller ikke intr i flaske.. Okke smokk heller, så det er bare pupp det går i :p
Har hatt han oppi senga jeg og av og til :)

hoho. Min er litt sånn at han løfter ikke eller flytter ikke på noe når han støvsuger. Bare dytter litt rundt på støvsugeren :p

Hahaha.. Jeg lurer på om min trenger briller. For han har støvsuget å ikke fått med seg halvparten av støvet :P skjønner ikke at det er mulig!! Han løfter heller ikke på noe. Støvsuger aldri sofan feks. Eller trappa til loftet. Veldig god på å støvsuge rundt spisestolen til småen da ;) hihi

God helg da:P
Planer?

Ikke de store planene, skal på årsmøte med vikinglaget så lillebror skal sove hos mamma fra lørdag til søndag og frøkna er hos faren. Ellers så driver jeg og lillebror bare å koser oss egentlig :)

Planer for helgen du da?

Back
Topp