Ja då eg har tro og hop om det enda. Ser att han prøvar lettare på ting nå nær han har børjat bhg![]()
Så bra!
Der ser han jo at de andre barna spiser det også, så det er vel lettere å motivere de da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja då eg har tro og hop om det enda. Ser att han prøvar lettare på ting nå nær han har børjat bhg![]()
Nettopp, da blir det ikke så mye kos.
Hu mi spiser fast føde, ikke at det hjelper noe særlig![]()
Æsj, håper ikke det skjer igjenHar blitt kastetnut en gang. . Håper det holder seg![]()
Høres ut som en laaaang dagJobb ja. Frem til 15, og mer igjen etter ungene er lagt...
Jeg hadde 460 på forrige oppdatering, så det bør gå greitJeg skal prøve å nå 500, selv om 400 er med reelt![]()
Flink du er som lager ukesmeny! Har dere noe som er fast eller varierer alt bra uke til uke?Da bør jeg sette meg ned å tenke på ukesmeny for neste uke.
Hva har jeg lyst til å spise da mon tro![]()
Oi, bra dere fikk renset opp i det daVært hos legen med lille tuppa, ene øret var bedre, men vi måtte til med en skylling av høyre øret, ikke rart jenta roper og hører dårlig for å si det sånndet kom det ut mye rart..
Topp 10 er bra daSkal si meg fornøyd om jeg havner blant topp 10, toppen kan jeg bare glemme![]()
Oj då ja nr 1 kasta eg og Upp blæææPrøvde det med nr.1, men da ble jeg så kvalm at jeg kasta den vekk. Fikk epidural til slutt -da hadde jeg holdt på i 22 timer og var sinnsykt sliten![]()
Her tok første 52 timer fra vannet gikkPrøvde det med nr.1, men da ble jeg så kvalm at jeg kasta den vekk. Fikk epidural til slutt -da hadde jeg holdt på i 22 timer og var sinnsykt sliten![]()
Så lenge man klarer kravene spiller plasseringen ingen rolleSkal si meg fornøyd om jeg havner blant topp 10, toppen kan jeg bare glemme![]()
Hehe...ja!O ja de hade eg ikkje takkat nei till![]()
Har du møkka vakt idag og?
Spiser hun bare fast føde? Årh, håper det hjelper her![]()
MakanMannfolk kan bare ikke støvsuge altsågår ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
O ja. Igår da sa han eg har spist middag i bhg . Eg blev helt paff. de stemde før de ansatta sa detSå bra!
Der ser han jo at de andre barna spiser det også, så det er vel lettere å motivere de da
God dag og gratulerer med null hull!God dag alle sammen![]()
Alt bra?
Her spiser jeg skolebolle for å feire at jeg hadde null hull hos tannlegen![]()
aaaw. Det høres koselig utNei, hun spiser grøt morgen og kveld, og middag -resten ammer jeg henne.
Hun er 7mndr så hun får mm enda, hun er ikke noe sørlig intr i flaske. Hun er skikkelig mammadalt da så hun elsker å ligge oppi senga med meg å sove om natta. Og det er like greit siden hun henger fast i puppene på meg hele natta.
Så lenge man klarer kravene spiller plasseringen ingen rolle
Sofa er fantastiskBurde egentlig vasket litt klær, men sitter såååå godt i sofaen atm![]()