Skravletråd desember

Ja då eg har tro og hop om det enda. Ser att han prøvar lettare på ting nå nær han har børjat bhg :D

Så bra! :D
Der ser han jo at de andre barna spiser det også, så det er vel lettere å motivere de da

Vært hos legen med lille tuppa, ene øret var bedre, men vi måtte til med en skylling av høyre øret, ikke rart jenta roper og hører dårlig for å si det sånn :p det kom det ut mye rart..
Oi, bra dere fikk renset opp i det da:P

Skal si meg fornøyd om jeg havner blant topp 10, toppen kan jeg bare glemme :p
Topp 10 er bra da:)
Jeg faller nok ned i løpet av helga, så får vi se hvor langt. Hvor ligger du nå da?

Prøvde det med nr.1, men da ble jeg så kvalm at jeg kasta den vekk. Fikk epidural til slutt -da hadde jeg holdt på i 22 timer og var sinnsykt sliten :eek:
Her tok første 52 timer fra vannet gikk

Spiser hun bare fast føde? Årh, håper det hjelper her :o

Nei, hun spiser grøt morgen og kveld, og middag -resten ammer jeg henne.
Hun er 7mndr så hun får mm enda, hun er ikke noe sørlig intr i flaske. Hun er skikkelig mammadalt da så hun elsker å ligge oppi senga med meg å sove om natta. Og det er like greit siden hun henger fast i puppene på meg hele natta.

Mannfolk kan bare ikke støvsuge altså :P går ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
Makan:P dra mannfolket opp!

Nei, hun spiser grøt morgen og kveld, og middag -resten ammer jeg henne.
Hun er 7mndr så hun får mm enda, hun er ikke noe sørlig intr i flaske. Hun er skikkelig mammadalt da så hun elsker å ligge oppi senga med meg å sove om natta. Og det er like greit siden hun henger fast i puppene på meg hele natta.
aaaw. Det høres koselig ut :) Nyt det. De blir så fort store!

Back
Topp