Første gangen nå, håper det holder.ojj..må dere gjøre det ofte?
Legen ville drøye skylling i det lengst for når man først hadde gjort det en gang så måtte man ofte fortsette med det...:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gangen nå, håper det holder.ojj..må dere gjøre det ofte?
Nei, han tok en egenmeldingsdag. Får håpe kiropraktoren kan fikse ryggen hans.krysser fingrene for litt rier nåHar hn flexitid siden han egentlig skulle vært på jobb? Utrlig slitsomt å ikke fått sove særlig på en hel uke :S
Ja se gjør de verkligenDet som er så kjekt med unger, de blir sååå glad for enkle ting![]()
Det er godt å høreja. Har faktisk sovet ganske greit![]()
Fikk 2 1/2 uke før tida sistDu fikk før termin sist?![]()
Ja da visst snuppa sover så kan eg og legga megja. Det var godthuff, du får ikke lagt deg noe nedpå?
Håper på før eller?Fikk 2 1/2 uke før tida sist
Så spent på når det skjer noe denne gangen![]()
Jaaa. Jeg vil på IKEA, men da måtte jeg ha brukt rullestolkos deg på ikea da. Jeg elsker detmen det er slitsomt
![]()
Du har noe å jobbe opp mot daO ja eg e selv inponerad av henne![]()
Jeg gjør jo egentlig detHåper på før eller?![]()
Må si du har satt opp litt av et tempohoho.![]()
Skulle ikke forundre meg om du føder før megJeg gjør jo egentlig det
Hadde vært godt å kommet seg hjem til julaften![]()
Ja se gjør de verkligen![]()
Mor mi har fødd 4 st hjemma før i Dagarna . Klippt navlen selv og. Kanske der eg har fått modigheten ifra henne![]()
Ååååå, de er gode! Lagde i fjord, men med suksesskrem i tillegg... Dødsgode! Fikk tilogmed bestilling og lagde til ei dame på jobben! Håper jeg får laget i år også, selvom jeg har ei lita ei
Huff, får håpe det ikke blir lenge til for din del :/Skulle ikke forundre meg om du føder før meg
Lurer på hvordan det går med Undomiel (?). Sikkert skrevet nicket feil. Må inn på novemberklubben og se om hun har skrevet noe der.
Jeg har fått satt på ei maskin og skal henge opp snartBurde egentlig vasket litt klær, men sitter såååå godt i sofaen atm![]()
HaahhaDu har noe å jobbe opp mot da
Er du fortsatt i full jobb?![]()