Skravletråd desember

I ettermiddag tviler jeg på det blir hvil, og må jobbe i kveld. Men skal prøve gi meg så jeg får lagt meg i normal tid i det minste.
får holde deg unna her så skravlinga ikke blir faktor i holde deg våken :p det pleier det å bli hos meg :p

Mannfolk kan bare ikke støvsuge altså :P går ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..

Vært hos legen med lille tuppa, ene øret var bedre, men vi måtte til med en skylling av høyre øret, ikke rart jenta roper og hører dårlig for å si det sånn :p det kom det ut mye rart..
ojj.. :p må dere gjøre det ofte?

Mannfolk kan bare ikke støvsuge altså :P går ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..

Flinke du!! ;)

Haha, tror ikke mannfolk ser det samme som vi ser når de støvsuger, rydder og vasker -det er i hvertfall min erfaring :p

Mannfolk kan bare ikke støvsuge altså :p går ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
hoho. Min er litt sånn at han løfter ikke eller flytter ikke på noe når han støvsuger. Bare dytter litt rundt på støvsugeren :p

hva har du bestilt ?:D
Køpte massa på nett black friday og cyber monday :D.
1 pakke fra hm
1 pakke fra Kappahl.
1 pakke fra lindex .
1 pakke fra lekekassen
2 pakker fra apotek 1 :D
Innehåll er jakke, jumpsuits, luer. Joggebyxer , kjolar , shorts , brannbil og søppel bil, hårstrikk , mm

God dag alle sammen :)
Alt bra?
Her spiser jeg skolebolle for å feire at jeg hadde null hull hos tannlegen :p

Back
Topp