O ja de hade eg ikkje takkat nei tillLitt flere sovetimer hadde vært flott ja
Jeg starter på jobb nå kl 11![]()
Har du møkka vakt idag og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
O ja de hade eg ikkje takkat nei tillLitt flere sovetimer hadde vært flott ja
Jeg starter på jobb nå kl 11![]()
Så bra att du har Sovit gott.Hei og god morgenJeg har sovet veldig godt. Har du?
![]()
får holde deg unna her så skravlinga ikke blir faktor i holde deg våkenI ettermiddag tviler jeg på det blir hvil, og må jobbe i kveld. Men skal prøve gi meg så jeg får lagt meg i normal tid i det minste.
Takk. Håper de forsvinner helt snartStakar lillefortsatt god bedring!
Ohh ja de blir glad specielt 3 Åringen .
Ja takk![]()
ojj..Vært hos legen med lille tuppa, ene øret var bedre, men vi måtte til med en skylling av høyre øret, ikke rart jenta roper og hører dårlig for å si det sånndet kom det ut mye rart..
ja. Har faktisk sovet ganske greitFikk du sove da?
Mannfolk kan bare ikke støvsuge altsågår ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
det må jo lukte fantastisk godt i huset ditt med all den bakingaI dag ble det kokosmakroner og ingefærkjeks
Mangler bare to sorter nå før jeg er i mål.
ja. Det var godtSå bra att du har Sovit gott.
Nja så der hade trengt mer søvn .
hoho. Min er litt sånn at han løfter ikke eller flytter ikke på noe når han støvsuger. Bare dytter litt rundt på støvsugerenMannfolk kan bare ikke støvsuge altsågår ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
Så flink du er!Mannfolk kan bare ikke støvsuge altsågår ut fra at jeg bare kan glemme at han hjelper meg med noe husarbeid i dag.. For nå gikk han å la seg.. Nå har jeg vaska å styra. Sitta på kne på gulvet og i trappa. Rene askepott..
Oii! Guriland! Imponerende jaMor mi har fødd 4 st hjemma før i Dagarna . Klippt navlen selv og. Kanske der eg har fått modigheten ifra henne![]()
Køpte massa på nett black friday og cyber mondayhva har du bestilt ?![]()
Du fikk før termin sist?Det stemmer![]()
Ja.. aner ikke hva det var. . Pleier jo å være stuptrøttdet var sent da :O
O ja eg e selv inponerad av henneOii! Guriland! Imponerende ja![]()
Ja, det lukter jul nådet må jo lukte fantastisk godt i huset ditt med all den bakinga![]()