God morgen
akkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig
hva gjør dere i dag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.
Og da blir det ikke mye søvn på meg
Da e du ikkje ensam om få sova mer. Sov 6 timmar inatt. Vart uppe 2 ganger på de 6 timmarna. Va har du før planer idag?
holder han på slik hele natta? Hvor mye får han ?![]()
Inatt spiste han bare kl12, 3 og kl6yay!
Ja, det er mye sånn.. Vet ikke hvor mye han får i seg egentlig siden jeg ammer, men han sovner hver gang han spiser.. Blir vel sikkert ikke helt ferdig for hver gang![]()
Godmorgon heldig du er som har Sovit så længeGod morgenakkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig
hva gjør dere i dag ?
Bakeprosjekt? Nja vet ikke. Har inga planer liksom. De blir sikker en lang dagSøvn, hva ska man vel med det?
Er slitsomt når det står på, men heldigvis roer det seg etter hvert.
I dag skal jeg fortsette på bakeprosjektet mitt, så skal jeg på jobb i ettermiddag.
Enn du da?
Bakeprosjekt? Nja vet ikke. Har inga planer liksom. De blir sikker en lang dag
Wow ska si du er flink. Har lust å se bilde visst du ville legga ut sen ner du har lagar klartJa, jeg holder på å lage Olaf kake i 3D til 2 åringen. Mulig en minions kake i 3D til 3 åringen. Feirer de på lørdag
Har jo masse tid til å skravle du da!![]()
Kjenner meg igjen her!
Frøkna her har perioder hvor hun vil ammes annenhver time også
Det er koselig å amme altså, men det begynner å bli litt slitsomt med disse nettene
Wow ska si du er flink. Har lust å se bilde visst du ville legga ut sen ner du har lagar klarteg ælskar å laga kaker.
Har lagar barbi kaka till jenta .
Gutten fick en bilkaka nær han blev 2 år. Og en fotballkake nær han blev 3 år
Ja har massa tid visst folk bara hade skravlet med meg
Ja, det er jo kos og, men ikke når det er hele tiden
Syns bare det skal bli greit å få i han litt fast føde etterhvert![]()
uff. Håper du får hvilt deg noe mer.Hurra for hele 3 timer med søvn i natt![]()
hoho, da kan du vel bli fort fin i fartaJeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...![]()
Ja. Eller det er vannkoppene. Hun får ikke flere, så det er bra. Da er det påtur tilbake. Men hun klør så myeVesla syk enda..?![]()
jeg sovna ikke før nærmere 1 :O Fikk bare ikke til..Det var ikke jeg
Sovnet ti min før
Litt flere sovetimer hadde vært flott jaNei hade gjærna Sovit flera flera timmar tillDe savnar eg litt før me fick barn låg eg å sov langt ut på førmiddagen .
Ska du på jobb idag eller?
Det er helt sikkert detDa er det et generelt problem tenker jeg. For jeg har Android. Så kanskje et server problem?