Skravletråd desember

God morgen :) akkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig :) hva gjør dere i dag ?

Må prøve på litt skravling i dag også :)
Først skal jeg bake litt og lade telefonen :)

Da e du ikkje ensam om få sova mer. Sov 6 timmar inatt. Vart uppe 2 ganger på de 6 timmarna. Va har du før planer idag?

Søvn, hva ska man vel med det? :p
Er slitsomt når det står på, men heldigvis roer det seg etter hvert.

I dag skal jeg fortsette på bakeprosjektet mitt, så skal jeg på jobb i ettermiddag.

Enn du da?

holder han på slik hele natta? Hvor mye får han ?:)

Inatt spiste han bare kl12, 3 og kl6 :p yay!
Ja, det er mye sånn.. Vet ikke hvor mye han får i seg egentlig siden jeg ammer, men han sovner hver gang han spiser.. Blir vel sikkert ikke helt ferdig for hver gang :o

Inatt spiste han bare kl12, 3 og kl6 :p yay!
Ja, det er mye sånn.. Vet ikke hvor mye han får i seg egentlig siden jeg ammer, men han sovner hver gang han spiser.. Blir vel sikkert ikke helt ferdig for hver gang :o

Kjenner meg igjen her! o_O
Frøkna her har perioder hvor hun vil ammes annenhver time også
Det er koselig å amme altså, men det begynner å bli litt slitsomt med disse nettene

God morgen :) akkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig :) hva gjør dere i dag ?
Godmorgon heldig du er som har Sovit så længe :-) idag har meg og jenta inga planer. De blir sikker en lang dag . Du da??

Søvn, hva ska man vel med det? :p
Er slitsomt når det står på, men heldigvis roer det seg etter hvert.

I dag skal jeg fortsette på bakeprosjektet mitt, så skal jeg på jobb i ettermiddag.

Enn du da?
Bakeprosjekt? Nja vet ikke. Har inga planer liksom. De blir sikker en lang dag

Bakeprosjekt? Nja vet ikke. Har inga planer liksom. De blir sikker en lang dag

Ja, jeg holder på å lage Olaf kake i 3D til 2 åringen. Mulig en minions kake i 3D til 3 åringen. Feirer de på lørdag ;)

Har jo masse tid til å skravle du da! ;)

Ja, jeg holder på å lage Olaf kake i 3D til 2 åringen. Mulig en minions kake i 3D til 3 åringen. Feirer de på lørdag ;)

Har jo masse tid til å skravle du da! ;)
Wow ska si du er flink. Har lust å se bilde visst du ville legga ut sen ner du har lagar klart :) eg ælskar å laga kaker.
Har lagar barbi kaka till jenta .
Gutten fick en bilkaka nær han blev 2 år. Og en fotballkake nær han blev 3 år :)

Ja har massa tid visst folk bara hade skravlet med meg

Kjenner meg igjen her! o_O
Frøkna her har perioder hvor hun vil ammes annenhver time også
Det er koselig å amme altså, men det begynner å bli litt slitsomt med disse nettene

Ja, det er jo kos og, men ikke når det er hele tiden :p
Syns bare det skal bli greit å få i han litt fast føde etterhvert :)

Wow ska si du er flink. Har lust å se bilde visst du ville legga ut sen ner du har lagar klart :) eg ælskar å laga kaker.
Har lagar barbi kaka till jenta .
Gutten fick en bilkaka nær han blev 2 år. Og en fotballkake nær han blev 3 år :)

Ja har massa tid visst folk bara hade skravlet med meg

Skal legge ut bilder når jeg er ferdig ;)
Jeg er også veldig glad i å bake, men dette er første gang jeg prøver meg på noe slikt :p

Flink du er, tipper ungene ble fornøyde me kakene sine.

Skal skravle med deg mellom stekingen ;)

Jeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...:p
hoho, da kan du vel bli fort fin i farta :p Kan ikke få tatt deg en hvil litt i ettermiddag?

Vesla syk enda..? :(
Ja. Eller det er vannkoppene. Hun får ikke flere, så det er bra. Da er det påtur tilbake. Men hun klør så mye :( og spesielt i hodet. Lite som man kan gjøre :/

Nei hade gjærna Sovit flera flera timmar till :D De savnar eg litt før me fick barn låg eg å sov langt ut på førmiddagen .
Ska du på jobb idag eller?
Litt flere sovetimer hadde vært flott ja:P
Jeg starter på jobb nå kl 11:)

Back
Topp