Det gjør jeg, nattasamme her. Vurderer å ta det som er hint at jeg burde legge meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg, nattasamme her. Vurderer å ta det som er hint at jeg burde legge meg![]()
Blir kjempe spennende!Ja vi får se hur han reagerar nær babyen væl er her![]()
her må jeg komme meg i seng. NattaBle så sulten at jeg måtte spise noe.. men nå har jeg fått i meg pizzarester, så får vel se om jeg får sove snart.
God natt!Natta sov gott![]()
Ja! Kan umulig finnes noen bedre løsning.Må komme med et eget rom![]()
Virkelig og!har fått en god start![]()
Natta, sov godt!God natt damerskravles mer imorgen
![]()
God natt sov gottGod natt damerskravles mer imorgen
![]()
Jeg tror faktisk ikke det, eventuelt støyfritt headsett til gubbenJa! Kan umulig finnes noen bedre løsning.![]()
Jeg er våkenBare jeg som er våken fortsatt?har lagt meg da. Jeg og hue er bare ikke enige om å sove. ..
Au au.. Går det bra, det hørtes nesten litt vondt ut.. :/ men får vise bilde eller?Jeg er våken![]()
Akkurat lagt meg da ;-)
Jeg har brukt kvelden på å lakke neglene igjen.
De måtte files helt ned og sånn nå fordi jeg hadde drevet og limt mange av dem og de hadde blitt dårlige av det... Så vært neglelakkfritt leeenge nå :-o
Nesten så jeg var ute av trening :-o
Sølte mye i dag![]()
Så nå er neglene klare for julebord på fredag ;-)
haha. Jeg måtte mote meg opp med 3 kopper kaffe og en time med skravling før jeg tok klesvasken her![]()
Ja, regner med jeg kommer til å kjenne det her også når lillebror kommer i februar. 9 år siden forrige babytid. Tror det er travlere enn jeg husker det.![]()
Det minner meg om jeg må gjøre mine negler julebordklare ila dagen...Jeg er våken![]()
Akkurat lagt meg da ;-)
Jeg har brukt kvelden på å lakke neglene igjen.
De måtte files helt ned og sånn nå fordi jeg hadde drevet og limt mange av dem og de hadde blitt dårlige av det... Så vært neglelakkfritt leeenge nå :-o
Nesten så jeg var ute av trening :-o
Sølte mye i dag![]()
Så nå er neglene klare for julebord på fredag ;-)
Det er jo alt alt for lite...Hurra for hele 3 timer med søvn i natt![]()
God morgenGod morgen![]()