Skravletråd desember

God natt damer :) skravles mer imorgen :)

Bare jeg som er våken fortsatt? :p har lagt meg da. Jeg og hue er bare ikke enige om å sove. ..

Bare jeg som er våken fortsatt? :p har lagt meg da. Jeg og hue er bare ikke enige om å sove. ..
Jeg er våken :-P
Akkurat lagt meg da ;-)

Jeg har brukt kvelden på å lakke neglene igjen.
De måtte files helt ned og sånn nå fordi jeg hadde drevet og limt mange av dem og de hadde blitt dårlige av det... Så vært neglelakkfritt leeenge nå :-o
Nesten så jeg var ute av trening :-o
Sølte mye i dag :-P

Så nå er neglene klare for julebord på fredag ;-)

Akkurat lagt meg da ;-)

De måtte files helt ned og sånn nå fordi jeg hadde drevet og limt mange av dem og de hadde blitt dårlige av det... Så vært neglelakkfritt leeenge nå :-o

Au au.. Går det bra, det hørtes nesten litt vondt ut.. :/ men får vise bilde eller?

Jeg skal faktisk sove nå-jeg skal!
Tuppa har time til legen i morgen tidlig. ..

Ja, regner med jeg kommer til å kjenne det her også når lillebror kommer i februar. 9 år siden forrige babytid. Tror det er travlere enn jeg husker det. :p

Med 8,5 år mellom mine, så kan jeg vel si at du kan få deg en overraskelse ja :P men for all del, bare lillebror ble bra så gikk ting mye lettere. Nå er han 4 mnd så dagene er jo mer travle enn når han bare sov merker jeg Haha :P

Hurra for hele 3 timer med søvn i natt :(

Akkurat lagt meg da ;-)

Det minner meg om jeg må gjøre mine negler julebordklare ila dagen...

Back
Topp