Haha, ja, høres logisk ut! :OEg tenker kanske att han vill Va den enda gutten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, høres logisk ut! :OEg tenker kanske att han vill Va den enda gutten![]()
Den gjør den ikke her ! Det ble så spennendeNei, nå kom natten krypende! Takk for idag alle sammen! Skravles i morra kveld!![]()
febern er heldigvis borte. Men nå klør det massehar hun fremdeles feber eller har det gått over?
ikke jeg heller :OÆsj får aldri lagt meg !!!
ja. Litt lettere enn via pcen. Ble fort vant to detLitt ryddigere når man blir vant til det kanskje?
samme her. Vurderer å ta det som er hint at jeg burde legge megBegynner å få vondt I fingrene. Lurer på om det er et hint?
Ja vi får se hur han reagerar nær babyen væl er herHaha, ja, høres logisk ut! :O
Eg og blev så sulten nu. Sitter å spiser pannekaker me fyllBle så sulten at jeg måtte spise noe.. men nå har jeg fått i meg pizzarester, så får vel se om jeg får sove snart.
Natta sov gottNei, nå kom natten krypende! Takk for idag alle sammen! Skravles i morra kveld!![]()
er vel sjelden man er fulltallig på øvelserJa vi er vel egentlig 20, men aldri så mange på øvelser![]()
Ikke jeg hellerikke jeg heller :O
åh. Da tar det jo så laang tidVerste er at deigen må vel ligge kaldt en dag før man kan bake ut også, hvis jeg ikke husker feil..
Må komme med et eget romHaha! Der sier du noe. My invention has flaws!![]()
er ikke særlig glad i makroner jeg.Innbiller meg at det er litt som makroner, uten at jeg har spist så veldig mye av noen av delene.
Tror det. NattaKjenner det her og. Lade opp til en ny dag?
Haha! God natt når du kommer så langt da!Den gjør den ikke her ! Det ble så spennende![]()
har fått en god startDu ligger jo veldig godt an iallefall!![]()
Stakkar at hun som er så lita skal plagesfebern er heldigvis borte. Men nå klør det masse![]()