Litt ryddigere når man blir vant til det kanskje?kom meg ikke inn på appen siste halvdel av november. Så ble godt vant til nettleseren nå. Synes faktisk det er enklere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt ryddigere når man blir vant til det kanskje?kom meg ikke inn på appen siste halvdel av november. Så ble godt vant til nettleseren nå. Synes faktisk det er enklere![]()
høres gøy ut. Er dere mange?Klarinett
Ja det er kjempemorro![]()
og skravle så krampen går i fingreneVi får vente i spenning![]()
natta. Sov godtNå finner jeg senga. Natta søtinger![]()
Ja vi er vel egentlig 20, men aldri så mange på øvelserhøres gøy ut. Er dere mange?![]()
ååh. Ikke si det. Det fikk jeg ogNå fikk jeg veldig lyst på hjemmelaget kakemann..
Verste er at deigen må vel ligge kaldt en dag før man kan bake ut også, hvis jeg ikke husker feil..ååh. Ikke si det. Det fikk jeg og![]()
det burde jo detJa, det burde nok være mulig!
holder han på slik hele natta? Hvor mye får han ?Mini ble lagt til halv10... Har allerede vært inne to ganger. Gleder meg til han kan begynne å spise mer fast føde til kvelds, så han blir mett!![]()
ja.Krysser fingrene for at hun er det
Er litt kjekt å dra ut en tur med de små. Her var de syke sist helg, og de blir så rastløse av å være inne
så godt ut dahttp://www.frutimian.no/2014/12/15/sarah-bernard/
Er vel mer kaker. Ser at det går an å lage det i langpanne også.
Nei nei eg tar de ikkje som negativtVar ikke ment negativt altså.
Kan se for meg at det er skikkelig pyton ja. Mine unger spiser stort sett det meste, men av og til får de perioder hvor de ikke vil ha mat -og det er kjempe frustrerende.
Eldste er super kresen på mat, men spiser mye av det han liker.
Håper det går seg til etter hvert for dere![]()
Nemlig! Kan ikke ha noe av regelbrudd.Monolog er spamming.og det er regelbrud
To må man være
Ja, trives jeg!Det er jo bra det da, sånn egentlig![]()
Haha! Der sier du noe. My invention has flaws!Lurer på om gubbis ville sett rart på meg da![]()
Eg tenker kanske att han vill Va den enda guttenHaha, så søt. De pleier jo å ville ha en med samme kjønn som dem selv, så det var jo litt koselig!
Innbiller meg at det er litt som makroner, uten at jeg har spist så veldig mye av noen av delene.så godt ut damen er det veeldig søtt?
Kjenner det her og. Lade opp til en ny dag?Begynner å få vondt I fingrene. Lurer på om det er et hint?
Du ligger jo veldig godt an iallefall!det burde jo det![]()