vi sa opp her igår. Skal flytte til hjemplassen. Så må begynne å lete etter nyttårÅ har dere ikke det klart nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi sa opp her igår. Skal flytte til hjemplassen. Så må begynne å lete etter nyttårÅ har dere ikke det klart nei
HuffHadde mange kynnere med lille U.
Men med lille U hadde jeg invalidiserende bekkenløsning.
Trodde jeg hadde kynnere som utløste bekkenløsningen som satte seg i korsryggen og nedover beina
Ntåh, så koselig! Tror mi jente har veldig godt av søsken hun og!Ohh ja de tror eg sikker . Ser på jenta å gutten e ju då glad i Varandra og de leker. Massa i sammen. Savnar Varandra visst de er fra Varandra![]()
Skal dere bort? Kjøper? Eller orker ikke i år?Ingen i år
Bare akkurat nå?hvem, jeg? Ikke såå fælt vel![]()
Er det langt ?vi sa opp her igår. Skal flytte til hjemplassen. Så må begynne å lete etter nyttår
Vi skal bort; )Skal dere bort? Kjøper? Eller orker ikke i år?
Imponerende!De hade eg kunnat å tenkt meghade sikker klart deg eg
![]()
Man har det ikke siden rommene det brukes i vil få en ganske høy konsentrasjon i luften av det og mye tyder på at det kan øke sjansen for spontanabort hos jordmor dersom hun er gravid i første trimesterNei så synd . Hvorfor ikke ?
Hvilken te drikker du? Husker du hadde en favoritt som het strawberry kiss eller no sånt? Drikker Bringebærblad-te jeg. Ikke no særlig til smak, men skal jo liksom være bra for det ene og det andre såMmm... Pepperkaker, kanskje jeg må ut på kjøkkenet og hente,
Te har jeg
jaa. Såå lekker ♡♡Den vesken er så fin
Ja.. håper jeg kommer meg mye til neste uke , har blitt mye bedre den siste ukenJa så klart! Må være i form til det ellers blir det egentlig motsatt effekt -tiltak![]()
Fedt kagerHva slags kaker lager dere til jul?
blir lettere sjokkert over mange i det programmetJa denne gangen var det hvertfall det
HerligFødt 6.mai, så hun er 7mndr![]()
Hei snuppaHjelpes å dere har skravlet i dag da :O hatt en fin dag?
Okei da, jeg tok kanskje litt I daHaha! Ikke mange gangene hun hopper fra toppen av et tre før hun lærer at det kanskje ikke er så lurt.![]()
Så koselig daHatt venninnebesøk jeg
Jeg gikk å¨krykker i 2,5 måneder, men de var flinke til å legge tilrette på jobben, så var litt på jobb helt til jeg gikk ut i permisjon.Huffhar vært litt plaga av bekkenløsning nå, men hjulpet mye med behandling og bassengtrening. Så jeg har fungert helt greit! Må være forferdelig når man blir så begrensa?