Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med bena på bordet og spiser pepperkaker og drikker te. Hehe! Du da?
åja, du har såpass troen på meg?Jeg tipper du blir topp 3![]()
tror ikke jeg havner helt øverst. Men topp 10 vil jeg holde meg på![]()
Smertelindring har eg bara brukt lystgassKjedelig med en jordmor hvor kjemien ikke stemmerhvorfor var du hjemme så lenge sist? Trodde du ikke at det var i gang? Hvilke smertelindring har du brukt tidligere?
Har ikke akkurat tall på det, men er rundt 5000Hva bruker dere sånn ca da?
hørt med fagforeninga om sånt er lov eller?.Ikke vet jeg.. men alle de andre vil visst ha det slik.. alle utenom meg da![]()
og ikke bare bare og finne på nye hellerDet er jo sant![]()
Mmm... Pepperkaker, kanskje jeg må ut på kjøkkenet og hente,Sitter med bena på bordet og spiser pepperkaker og drikker te. Hehe! Du da?
Hehe, ja ikke sant! Men nå har jeg hatt disse kynnerne i så mange uker, så gidder ikke en gang håpe at det skal være rier lengre. Og som sagt var det akkurat samme forrige gang..Husker jeg satt her inne og klagde over kynnere på kvelden før lille U kom.
Har i senere tid skjønt det var rier![]()
i grunn ikke jeg heller. Men så er det samtidig gøy å ha et målJeg har overhode ingen mål om plassering!![]()
Så koselig! 3 tette da! Det blir nok veldig gøy!Japp har 1 gutt på 3 jenta på 17 mnd så blir det gutt i april![]()
Jeg er ganske ny på den avdelingen så har ikke hørt ennå, men de som jobber der sier det er lovlighørt med fagforeninga om sånt er lov eller?.
Jeg også. Nå skal det vinnesjajeg er meg jeg
![]()
god kveld. Her skravler jeg og ser på film. Enn du?God kveld folket!hva driver dere med ikveld?
![]()
Mem hadde ikke takka nei til dtorsak veska heller altså!det skjønner jeg godt!![]()
Jeg var flink å føre budsjett og regnskap, men siste månedene har det sklidd helt ut altså. Har funnet fram igjen nå da så skal være flinkereHar ikke akkurat tall på det, men er rundt 5000![]()
Hehe jaHaha gøtt du ska væl føda snartspennades
![]()
Ja, det er vel en stressende tid for frisører over hele landet
Hadde du en fin dag på jobb da?![]()
Det er jo ikke det. Lettere å skravle herog ikke bare bare og finne på nye heller![]()