tror ikke jeg havner helt øverst. Men topp 10 vil jeg holde meg påKan bli en tøff kamp om tronen denne mnden skjønner jeg ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror ikke jeg havner helt øverst. Men topp 10 vil jeg holde meg påKan bli en tøff kamp om tronen denne mnden skjønner jeg ;p
Det er jo santikke sant. Kjedelig om samme tema ligger overalt![]()
Skravler for harde livet for å prøve å nå dagens utfordringGod kveld folket!hva driver dere med ikveld?
![]()
Åja sånn ja! Hehe, nei her er det nok ingenting som kommer til å komme brått på. Her er det kynnere og maserier hele tiden, akkurat som med første. Så prøver å være obs på hvor mye mellomrom det er mellom hver. Hvis det blir under 10 min over tid, så ringer jeg føden.Jo, men jeg begynner å håpe så fort du bare blir borte en time eller 2![]()
Japp har 1 gutt på 3 jenta på 17 mnd så blir det gutt i aprilHar ei jente på straks 9 år! Så blir en liten attpåklatt!dette blir din tredje?
Jeg tipper du blir topp 3tror ikke jeg havner helt øverst. Men topp 10 vil jeg holde meg på![]()
Ikke vet jeg.. men alle de andre vil visst ha det slik.. alle utenom meg dadet synes jeg høres veeeldig merkelig ut...
det skjønner jeg godt!Tror mange føler seg frista av den ja!![]()
Ikke det idag. Men noen er bare verre enn andre..Ser på luksusfellen.... gud hjelpes
Hva bruker dere sånn ca da?Synes vi er ganske flinke der altså![]()
uff. God bedring♡ håper du får soveNei tror jeg skal hoppe i seng.. formen er helt på bærtur, ikke klart å holde på mat idag, så satser på at ritz kjeksen jeg spiste nå holder seg i magen.
Sitter med bena på bordet og spiser pepperkaker og drikker te. Hehe! Du da?God kveld folket!hva driver dere med ikveld?
![]()
Hade væl lust å vara længst møjligt hjemma. Men nær me skulle væl reisa in så kom ikkje barnevakten før 50 min senare , han var litt treg .Kjedelig med en jordmor hvor kjemien ikke stemmerhvorfor var du hjemme så lenge sist? Trodde du ikke at det var i gang? Hvilke smertelindring har du brukt tidligere?
Skravler for harde livet for å prøve å nå dagens utfordring![]()
Du da? Gjort noe spennende?![]()
Jeg har overhode ingen mål om plassering!tror ikke jeg havner helt øverst. Men topp 10 vil jeg holde meg på![]()
God kveld!
Jeg ligger bare i senga. Hadde håpet på at gubben skulle komme opp og se film med meg, men.. kom akkurat til å tenke på at han ikke er tankeleser
Hva med deg?![]()
Haha gøtt du ska væl føda snartSitter med bena på bordet og spiser pepperkaker og drikker te. Hehe! Du da?
Ikke fått med meg utfordringen? ?Skravler for harde livet for å prøve å nå dagens utfordring![]()
Du da? Gjort noe spennende?![]()
Husker jeg satt her inne og klagde over kynnere på kvelden før lille U kom.Åja sånn ja! Hehe, nei her er det nok ingenting som kommer til å komme brått på. Her er det kynnere og maserier hele tiden, akkurat som med første. Så prøver å være obs på hvor mye mellomrom det er mellom hver. Hvis det blir under 10 min over tid, så ringer jeg føden.
På torsdag kom de med 7-10 min mellomrom over flere timer. Men så dabba det av igjen da så..