Skravletråd desember

Jo, men jeg begynner å håpe så fort du bare blir borte en time eller 2 :P
Åja sånn ja! Hehe, nei her er det nok ingenting som kommer til å komme brått på. Her er det kynnere og maserier hele tiden, akkurat som med første. Så prøver å være obs på hvor mye mellomrom det er mellom hver. Hvis det blir under 10 min over tid, så ringer jeg føden.
På torsdag kom de med 7-10 min mellomrom over flere timer. Men så dabba det av igjen da så..

Nei tror jeg skal hoppe i seng.. formen er helt på bærtur, ikke klart å holde på mat idag, så satser på at ritz kjeksen jeg spiste nå holder seg i magen.
uff. God bedring♡ håper du får sove

Kjedelig med en jordmor hvor kjemien ikke stemmer :( hvorfor var du hjemme så lenge sist? Trodde du ikke at det var i gang? Hvilke smertelindring har du brukt tidligere?
Hade væl lust å vara længst møjligt hjemma. Men nær me skulle væl reisa in så kom ikkje barnevakten før 50 min senare , han var litt treg .

God kveld!
Jeg ligger bare i senga. Hadde håpet på at gubben skulle komme opp og se film med meg, men.. kom akkurat til å tenke på at han ikke er tankeleser :p
Hva med deg? :)

Haha, ingen gubber er tankelesere :p
Her har mamma vært på besøk, så har jeg nettopp lagt mini :)

Åja sånn ja! Hehe, nei her er det nok ingenting som kommer til å komme brått på. Her er det kynnere og maserier hele tiden, akkurat som med første. Så prøver å være obs på hvor mye mellomrom det er mellom hver. Hvis det blir under 10 min over tid, så ringer jeg føden.
På torsdag kom de med 7-10 min mellomrom over flere timer. Men så dabba det av igjen da så..
Husker jeg satt her inne og klagde over kynnere på kvelden før lille U kom.
Har i senere tid skjønt det var rier :P

Back
Topp