Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt sammenjaa. Og kaffemaskinen.. og svarte veska ♡♡
Nei så synd . Hvorfor ikke ?Hvis jeg skulle hatt noe smertelindring ville det nok vært lystgass, men det får vi ikke i Oslo lenger![]()
De låter gott . Min er ikkje glad i grøt
Blir fint detÅ som jeg gleder meg til du kommer på besøk![]()
Tror det er for dårlig lufteanlegg på sykehuseneNei så synd . Hvorfor ikke ?
Huff ja, kjenner til det.. du bli snart vant til detHadde ikke blitt overraskamen sånn sett greit. For jeg trenger sikkert noe å henge fingrene i med småen i barnehagen. Er så rart å ikke ha han hjemme når begge går hjemme. Å savner han jo som om han skulle være på andre siden av jorda
![]()
De kommer nok til å få veldig stor glede av hverandre!Ja de blir gøy, nr 3 var ej planlagd men me glæder oss till det.. De blir sikker travelt en periode
hvor mange innlegg har du da?God plan!
Har litt å ta igjen da ser jeg..
Det er klart det blirBlir fint det![]()
Må ha kjøpt det dyreste av alt daDet kan man trygt si. Fikk litt sjokk når jeg regnet over![]()
Jodaenda 22 dager igjen da![]()
De hade eg kunnat å tenkt megDu kunne ikke tenke deg å føde hjemme i utgangspunktet da?![]()
Hihi, takkJa de e du værd![]()
Må planlegge littDet er klart det blir![]()
Haha! Ikke mange gangene hun hopper fra toppen av et tre før hun lærer at det kanskje ikke er så lurt.Jepp, men på andre punkt er hun veldig varsom. Som nye mennesker og være langt unna mamma og pappa osv. Men å hoppe fra toppen av et tre osv det er ingenting![]()
Jeg ogsåGjærbakstdu da?
De har eg faktigst tenk å laga en dag å pröva visst han spiser av detJeg liker grøten best varm, men de digger den kald, veldig greit i grunn.
Aah, da er det jo ikke et godt alternativ.
Men hva med middagsmuffins? Det også sluker de her i huset![]()
vi er bare 2 daJepp, her ser vi hele familien . Eller ikke minste tuppa da![]()
Ja,men det blir nok litt tid her inne ogsåikke sant. Da er det nok annet å gjøre![]()