jeg kommer ikke på noen :O skravler for herDet er jo ikke det. Lettere å skravle herJeg har laget noen da, men nå er hodet tomt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg kommer ikke på noen :O skravler for herDet er jo ikke det. Lettere å skravle herJeg har laget noen da, men nå er hodet tomt
![]()
vi får prøve oss på det![]()
Imponerende av deg! Men merkelig av barnevakten :/Hade væl lust å vara længst møjligt hjemma. Men nær me skulle væl reisa in så kom ikkje barnevakten før 50 min senare , han var litt treg .
Ja, det vil jeg troEr travle tider fremover nå ja. Men det er sånn jeg liker det!
Fin dag på jobb ja, timene flyr av gårde når jeg kun er der i 4 timer
Hehekanskje det renner ut I ikke no
enda 22 dager igjen daHar ikke pakket inn en eneste gaveeller gubbis og tuppa pakket inn en i går. .
Jeg har vunnet den herHar du vunnet den her eller kjøpt? Har jo bestemt meg for positiv test til julaften så baby crib må jeg ha![]()
Ja de blir gøy, nr 3 var ej planlagd men me glæder oss till det.Så koselig! 3 tette da! Det blir nok veldig gøy!![]()
Jepp, men på andre punkt er hun veldig varsom. Som nye mennesker og være langt unna mamma og pappa osv. Men å hoppe fra toppen av et tre osv det er ingentingHaha, uff. Har sine fordeler og da. Blir (og er) en liten tøffing.![]()
Har besøk av svigermor her, og hun ser på nyheter så da blir det mye skravlingHehe, høres fornuftig ut
Her har vi hatt mamma på besøk.. Hun har nettopp gått, så har vært lite skravling her![]()
GjærbakstHva liker du best å bake da?
Når vi er flinke bruker vi ca 4000. Sist måned hadde vi brukt nesten 7000 :O Aner ikke hva vi har kjøpt jeg altsåHva bruker dere ca da?
ikke sant. Da er det nok annet å gjøreJa, blir ikke sånn press i romjula da![]()
Ja de e du værdHehe jaMå jo passe på å kose meg oppi alt annet nå
Ja, veldig spennende!
Ja, det skjønner jegHåper du får ordna det på et vis
Jeg syns det er supert å kunne jobbe litt innimellom. Veldig fint å forskyve permisjonen også slik at jeg slipper å gå i 2-3mndt i ulønnet perm før hun begynner i bhg
Nå er jeg veldig spent på oppdateringenjeg kommer ikke på noen :O skravler for her![]()
Da brukte dere litt mer enn vanlig jaNår vi er flinke bruker vi ca 4000. Sist måned hadde vi brukt nesten 7000 :O Aner ikke hva vi har kjøpt jeg altså![]()
jaa. Og kaffemaskinen.. og svarte veska ♡♡Oh yes! Jeg sikler etter den baby criben altså![]()
Ja, roligere iallefallDa var det rolige tider![]()