Hehe, det kan ha Vært lurtDerfor tok jeg turen i slutten av november![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det kan ha Vært lurtDerfor tok jeg turen i slutten av november![]()
Hadde mange kynnere med lille U.Hehe, ja ikke sant! Men nå har jeg hatt disse kynnerne i så mange uker, så gidder ikke en gang håpe at det skal være rier lengre. Og som sagt var det akkurat samme forrige gang..
Mi finnes ikke forsiktig...Ja, igrunnen! Alltid vært litt forsiktig av seg.setter pris på det.
![]()
Oh yes! Jeg sikler etter den baby criben altsåwohoovi får gå for toppremiene
![]()
kan ikke skjønne at noen vil gå en hel dag uten pause?Jeg er ganske ny på den avdelingen så har ikke hørt ennå, men de som jobber der sier det er lovlig
Ja, blir ikke sånn press i romjula daser dengreit å få en god start
![]()
Det skjønner jeg godt.Oh yes! Jeg sikler etter den baby criben altså![]()
Haha, uff. Har sine fordeler og da. Blir (og er) en liten tøffing.Mi finnes ikke forsiktig...![]()
vi får prøve oss på detTviler på at jeg klarer å nå topp 3, men det hadde vært fint å havne blant topp 10 denne mnd også![]()
Har ikke pakket inn en eneste gavemye som må gjøres?
Ikke jeg heller! Jeg jobber gladelig 30 min lenger om det betyr jeg får koble av og spise maten min i ro en halvtime!kan ikke skjønne at noen vil gå en hel dag uten pause?
Jepp, her ser vi hele familien . Eller ikke minste tuppa daer vel 8 det begynner da? Har reservert tven til da![]()
god kveld. Her skravler jeg og ser på film. Enn du?
Har du vunnet den her eller kjøpt? Har jo bestemt meg for positiv test til julaften så baby crib må jeg haDet skjønner jeg godt.
Jeg elsker vår
Håper du får ordna det på et visJepp. Moren min er fortiden arbeidsledig, håper ikke det fortsetter helt til da, men vi får se![]()
10 000 innleggIkke fått med meg utfordringen? ?
Hva bruker dere ca da?Jeg var flink å føre budsjett og regnskap, men siste månedene har det sklidd helt ut altså. Har funnet fram igjen nå da så skal være flinkere![]()
Du har jo snart verdens beste Unnskyld ♡Jeg har overhode ingen mål om plassering!![]()
Da var det rolige tiderHehe, det kan ha Vært lurt![]()