Skravletråd desember

Der var du, nå ble jeg skikkelig lei meg.
Håpte du skulle være borte noen dager siden jeg ikke har sett deg på litt
Åh, ja her venter vi noe så innmari nå.. Har snakka med de på kalnes idag da. Skal inn i morgen! Spent på hva de sier:)
Men du, du kommentere på noe jeg hadde skrevet i stad:D sånn for en time eller to siden. Går litt fort i svingene kanskje? ;)

Vi også, har åpent til 19 på torsdager. Men jeg slutter 16 hver dag :)
Jeg er sykemeldt akkurat nå da, grunnet svimmelhet i graviditet. Håper å komme meg tilbake neste uke :)
Jeg har egentlig håpet på litt gradert permisjon jeg også, men gubbis jobber så mye og har ikke faste reise tider så det kan bli vanskelig :(

Greit å slutte 16:00 hver dag da! ;)
Var mye sm jeg også i graviditeten pga svimmelhet. Er ikke noe særlig å stå så mye når man er svimmel :o

Aah, ja da blir det litt vanskelig å jobbe gradert mtp at nav har opptil 6 ukers behandlingstid -og det må jo så klart søkes om.

men.. det er jo fremdeles ikke lov å fravike arbeidsmiljøloven..
Men jeg tror det er lov. At pausen liksom blir 15.30 og det er derfor de får gå da i stedet for 16.00 som på de andre avdelingene?

Har dere snakket noe om når det kan være aktuelt med hull da? :)
Ja, eller hun spurte en gang for et par år siden, hvordan man gjorde det og sånn. Og forklarte henne hvordan prosessen er. At det gjør litt vondt, men ikke veldig. At man må rense to ganger til dagen for ikke å få betennelse etc. Hun syns det var like greit å bare fortsette med magnetøredobber og klistremerkene. ;)

Back
Topp