viktig å ha yatzytruaTrua forsvinner aldri!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
viktig å ha yatzytruaTrua forsvinner aldri!![]()
ja. Hun er født 5 juli. Så 5 mnd på lørdag![]()
Du klarer det nok til slutt skal du se![]()
Kan plutselig risikere å få flere skjøteledningerhahah. Ønskelista ble plutselig komplett![]()
Men du er veldig flink på middag daEr ikke så flink til det jeg![]()
Alt er tilrettelagt for skravling i kveld ;D
Åh, ja her venter vi noe så innmari nå.. Har snakka med de på kalnes idag da. Skal inn i morgen! Spent på hva de sierDer var du, nå ble jeg skikkelig lei meg.
Håpte du skulle være borte noen dager siden jeg ikke har sett deg på litt
Gutt eg föder på sus. Du da? Din första??Blir en jentedu da? Hvor skal du føde?
Nei, tror det må være første gang!Ja, har ikke alltid vært sånn..
Vi også, har åpent til 19 på torsdager. Men jeg slutter 16 hver dag
Jeg er sykemeldt akkurat nå da, grunnet svimmelhet i graviditet. Håper å komme meg tilbake neste uke
Jeg har egentlig håpet på litt gradert permisjon jeg også, men gubbis jobber så mye og har ikke faste reise tider så det kan bli vanskelig![]()
Men jeg tror det er lov. At pausen liksom blir 15.30 og det er derfor de får gå da i stedet for 16.00 som på de andre avdelingene?men.. det er jo fremdeles ikke lov å fravike arbeidsmiljøloven..
uff. Må ikke knuse håpet mitt helt da om å bli vant til det![]()
Satser ikke på å slå den altsåUff stemmer det ja
Sus? Hva står det for?Gutt eg föder på sus. Du da? Din första??
Det var det daDet er jo egentlig det. Derfor lurt med handleliste, men da må man holde seg til den også![]()
Ohhh den var knallfinSelvfølgelig gjøre jeg det.
Jeg SKAL ha den vesken
Ja, eller hun spurte en gang for et par år siden, hvordan man gjorde det og sånn. Og forklarte henne hvordan prosessen er. At det gjør litt vondt, men ikke veldig. At man må rense to ganger til dagen for ikke å få betennelse etc. Hun syns det var like greit å bare fortsette med magnetøredobber og klistremerkene.Har dere snakket noe om når det kan være aktuelt med hull da?![]()
Hehenei. Får litt jernteppe![]()
Stavanger universitetssjukehus ,Sus? Hva står det for?
Min første ja. Skal føde på abc-klinikken på ullevål hvis alt går etter planen![]()
Jeg har og en av dem! Litt fortvilende når de er så kresne.Ja klart det. Han spiser ju så lite i tilleg så de e bra han får noet han liker