Det har jeg faktisk aldri laget :OJa! Elsker dem! Og jeg lager faktisk verdens beste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg faktisk aldri laget :OJa! Elsker dem! Og jeg lager faktisk verdens beste!
Han lager polarpizza (pizza på polarbrød)Åh, min lager så og si aldri mat til meg! Hva lager han?
Enstemmig vedtatt!Verste månenden..synes vi bare kan hoppe over den
Ikke mist slipper man lyden av hylende kvinnfolk på naborommene! Husker jeg ble syntes det var helt forferdelig å høre på! Hadde mest lyst å trampe inn til dem og be dem ti still! Jeg skjønner jo at noen har behov for å få det ut på den måten, men der og da, når jeg skulle takle egne smerter, så var takla jeg det ikke!! Ble både redd og forbanna av det..
Du fikser hjemmelevering?Haha! Skal si ifra når de er ferdige!![]()
Ristopp-turné!Hun får sende rundt i landet da, slik at vi får smake![]()
![]()
Synes det høres utrolig fint ut jeg!![]()
Du er gal! Så raskt, så enkelt og så godt!Det har jeg faktisk aldri laget :O
Orlys matkasse. 8)Du fikser hjemmelevering?![]()
Må kanskje gjøre det i år da. Lager du det alltid til jul liksom? Eller pleier du å lage til andre anledninger og?Du er gal! Så raskt, så enkelt og så godt!
Kun til jul. Er en like viktig julekake som pepperkaker for meg!Må kanskje gjøre det i år da. Lager du det alltid til jul liksom? Eller pleier du å lage til andre anledninger og?
Ja, jeg husker lite fra fødselen egentlig , men DET husker jeg! Alt det andre du skrev om hjemmefødsel forresten, høres veldig fint ut! Jeg er nok bare for mainstream til å velge hjemmefødsel..Det må være frustrerende ja. Hjemme er det bare meg som evt lager lyder.
Det har jeg ikke hørt om. Hva har han på?Han lager polarpizza (pizza på polarbrød)![]()
Min mor pleide alltid å lage det til barnebursdag ogsåKun til jul. Er en like viktig julekake som pepperkaker for meg!![]()
Jeg er medStatustråd for utfordringen, Musemor, heng deg på
http://forum.babyverden.no/threads/status-på-dagens-utfordring.1795149/
du sa at kveldens skravleplaner kunne bli avlyst pga av noe, men du var ikke sikkerNå husker jeg ikke hva det var vi snakket om her
æsj da. Håper vakta idag og imorgen går fort!Ja desverre...![]()
Jeg har en ganske lang liste.Min mor pleide alltid å lage det til barnebursdag ogsåHva annet pleier du å lage til jul da?