Pleier alltid få snø når vi drar på hytta i jula, men i år blir vi jo hjemme. Så da må vi få snø herBle ikke det i fjor, så da må det bli i år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier alltid få snø når vi drar på hytta i jula, men i år blir vi jo hjemme. Så da må vi få snø herBle ikke det i fjor, så da må det bli i år![]()
Jeg hadde også mye hoste. Var helt forferdelig, kan jo ikke vært noe sørlig for babyen heller:/Jodaformen går veldig opp og ned... Vært syk i snart to uker, så er litt lei. Men det kan jo bare gå en vei, og det er oppover
Ja her tar det helt av
Ja det verste er hosten... Ligger og hoster hele natta. Gjør vondt i bekkenet mitt![]()
Jeg elsker julgodt å bli ferdig med sykdom før jula da
![]()
Ikke enda. Jeg lagde maten, så da er det mannens jobb å rydde.Har du ryddet kjøkkenet etter middagen? Hva skal du i morgen? Jeg har litt lyst til å lage troikakonfekt med lys sjokolade.
Værsågod!Takk for påminnelsen!!
Værsågod!Takk for påminnelsen!!
Skal si dere tenker fremover!Er sikkert det, men trenger en service uansett, og tenker bare ta eu kontrollen i samme slengen, selv om den ikke skal være før i mars![]()
Uff da. Men tror det er mer som en massasje for baby.Syns synd på babyen... Magen rister jo dagen lang... Hoster hele tiden!!
Hater å ta den i mars også..da er det jo veiavgift og kommunale avgifter. Best å bare bli ferdig nå så det likevel er halv skatt på lønningaSkal si dere tenker fremover!veldig kjekt å ta to fluer i en smekk ja, er ikke akkurat gratis å ha de på verksted.
Risboller <3 Det må jeg sette på "bake" listaIkke enda. Jeg lagde maten, så da er det mannens jobb å rydde.men han sover på sofaen. Får vel våkne han snart!
I morgen skal jeg til kiropraktor, og så med ei venninne til ikea og kjøpe stor adventsstjerne og litt lys. Håååper jeg orker å lage litt risboller eller noe og etterpå, men må nesten se om bekkenet holder. Du da?
Troika er så himmelsk godt! Og vil tro det absolutt er vellykka med lys sjokolade og!
Haha! Høres igrunnen veldig fornuftig ut. Mars kommer alltid som julekvelden på kjerringa her i huset.Hater å ta den i mars også..da er det jo veiavgift og kommunale avgifter. Best å bare bli ferdig nå så det likevel er halv skatt på lønninga![]()
Ja! Elsker dem! Og jeg lager faktisk verdens beste!Risboller <3 Det må jeg sette på "bake" lista![]()
Du kan ikke bare si sånt også ikke tilby en smakstest....Ja! Elsker dem! Og jeg lager faktisk verdens beste!
Verste månenden..synes vi bare kan hoppe over denHaha! Høres igrunnen veldig fornuftig ut. Mars kommer alltid som julekvelden på kjerringa her i huset.![]()
Jeg vet ikke helt selv hvordan jeg stiller meg til det. Må jo være avslappende å være hjemme hos seg selv da..Du hadde gjort det før og?
Hun får sende rundt i landet da, slik at vi får smakeDu kan ikke bare si sånt også ikke tilby en smakstest....
Ikke mist slipper man lyden av hylende kvinnfolk på naborommene! Husker jeg ble syntes det var helt forferdelig å høre på! Hadde mest lyst å trampe inn til dem og be dem ti still! Jeg skjønner jo at noen har behov for å få det ut på den måten, men der og da, når jeg skulle takle egne smerter, så var takla jeg det ikke!! Ble både redd og forbanna av det..Ja, jeg har gjort det før, og det er noe avslappende over det, uten tvil.
Riene setter igang. Jeg ringer jordmor, og avtaler at hun kommer. I stedet for å spenne meg fast i en bil, så er jeg hjemme. Senga med varmeflaske? Dusjen med strålen mot det vonde? Vuggende mens jeg støtter meg til en vegg eller et bord? I alle fall ikke spent fast i en bil. Jeg jobber med riene. Jordmor kommer til meg. Jeg er hjemme. Mine lukter, mine ting, ikke fremmede lyder og lukter, sterile omgivelser og fremmede folk. Jeg er her, jeg er trygg. Er jeg sulten? Vi har mat, mat jeg liker, mannen vet hva jeg vil ha, han ordner det jeg vil ha.
Dette er trygghet for meg. Jeg er trygg på at kroppen min og jeg kan fikse dette. Det gir meg den tryggheten som gjør dette til rett valg.
Det synes jeg bare er rett og rimelig!Hun får sende rundt i landet da, slik at vi får smake![]()
![]()
Åh, min lager så og si aldri mat til meg! Hva lager han?Det hørtes veldig godt ut. Jeg er skrubbsulten! Mannen driver og lager mat nå![]()
Synes det høres utrolig fint ut jeg!Ja, jeg har gjort det før, og det er noe avslappende over det, uten tvil.
Riene setter igang. Jeg ringer jordmor, og avtaler at hun kommer. I stedet for å spenne meg fast i en bil, så er jeg hjemme. Senga med varmeflaske? Dusjen med strålen mot det vonde? Vuggende mens jeg støtter meg til en vegg eller et bord? I alle fall ikke spent fast i en bil. Jeg jobber med riene. Jordmor kommer til meg. Jeg er hjemme. Mine lukter, mine ting, ikke fremmede lyder og lukter, sterile omgivelser og fremmede folk. Jeg er her, jeg er trygg. Er jeg sulten? Vi har mat, mat jeg liker, mannen vet hva jeg vil ha, han ordner det jeg vil ha.
Dette er trygghet for meg. Jeg er trygg på at kroppen min og jeg kan fikse dette. Det gir meg den tryggheten som gjør dette til rett valg.
Haha! Skal si ifra når de er ferdige!Du kan ikke bare si sånt også ikke tilby en smakstest....