Skravletråd desember

Ja har hatt min dose og litt til! Kan godt stoppe nå.

Ja amming er flott, god næring, masse kos og lettvint ;)
Men et så enig med deg at hun trenger deg myyyye mer enn melka di! I dag har vi gode erstatnings muligheter, og flaske barn får like mye nærhet og kjærlighet :)
Synd det er kjempe flott at du er innstilt på å prøve å få til ammingen denne gangen, og håper du får det til ;)
Går det ikke, så har du ihvertfall prøvd
helt enig i det du skriver. Og jeg prøvde, det er jeg stolt av. Holdt ut lenge med pumping opp til hver time enkelte døgn. Fikk ikke melk begynnende på dag 5. Haste ks og mye smerter pluss en baby som var for slapp til å suge, gir ikke akkurat melk.

Spent på neste oppdatering jeg også:)
Er vel enda en time igjen om jeg ikke husker helt feil..

Imponert over dere som henger med på denne skravvletråden altså :) haha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg :)
heng deg på et eller to tema.trenger ikke lese alle innleggene eller svare alle om du ikke klarer. Tar litt tid å komme seg inn i denne, men gøy å skravle her :D .

Nei precis . Æn idag kænner jag meg som e dum mamma. Før eg menar på att nr 1 var sulten i tillegg till kollik. Får vont av han. Han e idag små spist og kresen med mat
hadde du og kolikk på første? Mi har vi sett i ettertid hadde kolikk de 3 første mnd. Hyling hver dag til samme tid. I opptil 3 timer. Forferdelig når det holdt på.

Back
Topp