Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
siste jeg så var vel etter 10 tror jeg?husker ikke.När var sista oppdatering da?? Huvor Mye hade du??![]()
Hihi, så herligMan kan ikke slippe taket selv om man her sovnet
Vis vedlegget 148815
Jodahihi. Det blir spennende å se på neste oppdatering da![]()
De var ikkje dårligtsiste jeg så var vel etter 10 tror jeg?husker ikke.
Var på 3 med 277 mener jeg
Så søtt ♡Man kan ikke slippe taket selv om man her sovnet
Vis vedlegget 148815
helt enig i det du skriver. Og jeg prøvde, det er jeg stolt av. Holdt ut lenge med pumping opp til hver time enkelte døgn. Fikk ikke melk begynnende på dag 5. Haste ks og mye smerter pluss en baby som var for slapp til å suge, gir ikke akkurat melk.Ja har hatt min dose og litt til! Kan godt stoppe nå.
Ja amming er flott, god næring, masse kos og lettvint
Men et så enig med deg at hun trenger deg myyyye mer enn melka di! I dag har vi gode erstatnings muligheter, og flaske barn får like mye nærhet og kjærlighet
Synd det er kjempe flott at du er innstilt på å prøve å få til ammingen denne gangen, og håper du får det til
Går det ikke, så har du ihvertfall prøvd
det er bra detEndte opp med 150![]()
hvor ganmel er han nå?Ja pwndress , første dressen han har fått
Nå er han stor nok til det![]()
jaa..Ja ikke sant?
Tror hu mi har skikkelig lakenskrekk!![]()
siste var 10:42 så du har vel rett derSpent på neste oppdatering jeg også
Er vel enda en time igjen om jeg ikke husker helt feil..
skal han være der hele dagen?Første dagen han skal være litt alene .. Hardt!
Hihi, så herlig![]()
Så søtt ♡
Prøve på noen innlegg til før den tidsiste var 10:42 så du har vel rett der![]()
Ja har hatt skikkelig cravings på det i ett par dager nåDet er godt da![]()
Så søtMan kan ikke slippe taket selv om man her sovnet
Vis vedlegget 148815
Blir nok ikke før til neste uke herJa har hatt skikkelig cravings på det i ett par dager nå![]()
heng deg på et eller to tema.trenger ikke lese alle innleggene eller svare alle om du ikke klarer. Tar litt tid å komme seg inn i denne, men gøy å skravle herImponert over dere som henger med på denne skravvletråden altsåhaha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg
![]()
hadde du og kolikk på første? Mi har vi sett i ettertid hadde kolikk de 3 første mnd. Hyling hver dag til samme tid. I opptil 3 timer. Forferdelig når det holdt på.Nei precis . Æn idag kænner jag meg som e dum mamma. Før eg menar på att nr 1 var sulten i tillegg till kollik. Får vont av han. Han e idag små spist og kresen med mat