Neida, nå er jeg hjemme I sengenSå bra! Kan ikke være mye igjen nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, nå er jeg hjemme I sengenSå bra! Kan ikke være mye igjen nå?
Åjadda, jeg lusker i kulisseneja, kanskje det. Men daim er jo på hugget og![]()
Blir greit å få tømt det snart daHoho, ja det blir fort fullt da![]()
Det stemmerFrisør?
raringer de små. Jeg elsker å pakke meg inn i dynaHehe, sånn er minste frøkna her også
Stikk i mot av broren på 3 år som kryper inni dyna når han skal sove
Håper du har en fortreffelig dagEr på jobb jeg![]()
oooj. KultOlaf ja
Skal bli en 3D kake!![]()
![]()
når skal liksom dere få sove ei natt i fred å ro da?:OJa, det håper vi også! Det er liksom alltid en av dem
Den ene gangen begge sov, hadde bikkja fått i seg noe og kasta opp og tisset i buret.
hybelkaninene fjerner seg desverre ikke selvlykke til på hs stasjonen
![]()
Du må bare finne deg noen å henge deg påImponert over dere som henger med på denne skravvletråden altsåhaha... Jeg forsøker hver gang vinger ny måned.. Denne gangen var jeg til og med inne her bare et par timer inn i desember, men faller likevel ut når man kommer opp i flere 1000 postene innlegg og alle snakker om ulike tema... Gir opp hver gang jeg
![]()
nå er du vel ferdig?Liten pustepause mens kunden tørket håret. Skal style og ordne så hjem!!![]()
Hehe, fort gjortJapp såg det på Mnd planen efter wg fråga her inne. Hade glømt å se i desember Mnd plan![]()
hihi. Det blir spennende å se på neste oppdatering daDet varer nok ikke lengedu er nok forbi meg igjen ved neste oppdatering tenker jeg
![]()
deriblandt du ogEr flere av dem her inne![]()
måtte gjøre de samme tingene jeg og. Men skravlingen tar litt over. Blir mange ryddepauserTar meg en liten skravlepause mens jeg rydder kjøkkenet og vasker klær! Snakkes senere!
Håper det. Blir nok litt vemodig, det skjønner jeg da. Men vi har jo mamma-pusenBra hun er forberedtda går det nok bra!
När var sista oppdatering da?? Huvor Mye hade du??hihi. Det blir spennende å se på neste oppdatering da![]()
klart. Ellers hadde det vel blitt ganske trangt og knoteteHan ble etterhvert for lang til å sove med beina ut slik og begynte da å sove riktig vei...
På plass I sengennå er du vel ferdig?![]()