Vi skal ha spaghetti og kjøttdeig i dagaaner ikke. Noen tips? Hva skal du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha spaghetti og kjøttdeig i dagaaner ikke. Noen tips? Hva skal du ha?
Ja, de gjør det altså. Prioriterer tid med familien daja. Helgene blir som regel fylt opp av andre ting. De går så altfor fort![]()
Jeg har definitivt en sprell propell av en jente. Dyne? Det sparker vi av. Omså i søvne. Kan ikke huske sist gang hun hadde på seg dyne mer enn 5 minutter når hun sov.. føtterne skal rett opp. Gjerne også når hun sover. Jenta mi er rar![]()
oj.. :O herlighet, for et styr dere har. Håper da virkelig det gir seg snart :OSånn har det vært daglig i snart et år. Født var det lillesøster som våknet 3-16 ganger pr natt. Når hun plutselig fant ut at det var kult å sove på natta (11,5 mnd nå), da begynte 2 åringen å våkne med mareritt og det vil ingen ende ta. Holdt på hver natt i 2 mnd tid. Og hun bruker så sykt lang tid på å sovne igjen.
Ja, flytta i sommer.Dere har flyttet siden i fjor altså ?
Hihi, da var det ikke så dumtEneste middagen som mannen MÅ lage selv, så jeg synes det er veldig greit å foreslå det når jeg ikke har lyst å lage middag.er jo godt også da.
![]()
Håper han blir bra snart selv om det er veldig koselig med kosebaby
Da får vi krysse fingrene for kaldt vær med snøJa, flytta i sommer.fra rogaland til vest-agder. Jeg er opprinnelig herfra. Pleier å være litt kaldere vintere her i sør. Vestlandsvinteren har en tendens til å blåse bort.
![]()
Hun skravler ganske gjevnt med meg, så da må jeg gjøre en innsats. Vet ikke om jeg får tidDet kan du vel klare![]()
Nei, kjekt med familieoppskrifter.Hihi, da var det ikke så dumt![]()
Pause på krakken. Nå har jeg ryddet leker og klær og støvsugd nøye overalt. Må ha litt vann.
Det er mannens favoritt her også. Merkelig greierDet hadde vi i går!mannens favoritt.
![]()
Ja, det håper vi også! Det er liksom alltid en av demoj.. :O herlighet, for et styr dere har. Håper da virkelig det gir seg snart :O
Ja, hun gjør jo detHun skravler ganske gjevnt med meg, så da må jeg gjøre en innsats. Vet ikke om jeg får tid![]()
Det ser ut som en veldig bra start
Flink du er
Hun er en ekte skravlehøneJa, hun gjør jo det
Husker vi lå ganske likt for noen mnd siden, og byttet plass ved oppdateringene![]()
Liten pustepause mens kunden tørket håret. Skal style og ordne så hjem!!teller ned minuttene. Kom deg hjem å legg deg da![]()
Det varer nok ikke lengekanskje detdu har 294 mot mine 277
![]()
Har glemt å drikke vann!! Nå sitter jeg på gulvet foran vaskemaskinen.Pause er viktig!
Må jo sørge for å droppe innom her i all vaskingen.
Måtte gjøre litt her også, men nå har jeg planta meg i sofaen igjen ;p