Har vært noen år siden sist jeg var så heldig! Men i år er året. Kjenner det på gikta!Det håper jeg også på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært noen år siden sist jeg var så heldig! Men i år er året. Kjenner det på gikta!Det håper jeg også på![]()
Hadde vært koselig med snø hele desember dahåper er ikke ute enda. Er ei stund til julaften![]()
Det hadde vi i går!I dag blir det spaghetti og kjøttdeig her![]()
blir sikkert gøy med julebord daHaha, ja jeg var nødt til å fikse ting i dag, julebord på fredag. ;-)
Trøtt er jeg hele tiden uansett, heheJada, var ikke så full ;-)
Bare litt trøtt![]()
Det høres bra utHar vært noen år siden sist jeg var så heldig! Men i år er året. Kjenner det på gikta!![]()
Jeg blir sliten av å høre om det, haha!Nå må jeg rydde, dusje, så det andre senteret for å få tak i den blazeren, så osteopat på samme senter kl 14, hente unger og så på møte på jobb kl 17![]()
gjør detMå ta en titt på lista først![]()
Juhuu, gleder meg!jeg setter igang med sying av babynest til deg jeg !hahhs
En stund siden sist nå, men populært hos alle her ogsåDet hadde vi i går!mannens favoritt.
![]()
Ja, jeg gjør visst det. Må ta igjen musemorJobber deg stadig opp da
Må inn å ta en titt jeg også![]()
aaner ikke. Noen tips? Hva skal du ha?Hva står på menyen i dag?
Hvis hun føder snart, så er det kanskje muligheter for deg dagjør detjeg er på 3 plass på forrige oppdatering. Første plassen gikk i morrest til synnøve igjen
![]()
Nytt fylke, nye muligheter!Det høres bra ut![]()
Du får prøve på detJa, jeg gjør visst det. Må ta igjen musemor![]()
ja. Helgene blir som regel fylt opp av andre ting. De går så altfor fortDet er planen
I alle fall ut fredag. Helga blir nok rolig som vanlig for min del.
Dere har flyttet siden i fjor altså ?Nytt fylke, nye muligheter!![]()
Det kan du vel klareJa, jeg gjør visst det. Må ta igjen musemor![]()
ja. Jeg vet det nåmen opplevde en god del press fra de rundt meg. Særs på sykehuset. Innså det vel ikke før etterpå. Mi var prematur og sugesvak med gulsott. Ble haste ks grunnet morkakeløsning. Så alt skjedde så fort. Landa liksom ikke helt før ei god stund etter. Pumpa og gav henne kun morsmelk de første 7 ukene ca. Men var verken gøy eller verdt det. Ble melkestasjon for hadde ikke energi til å gjøre noe annet. Synd å si det, men det fikk meg i en barselsdepresjon. Men neste gang vet jeg bedre
Eneste middagen som mannen MÅ lage selv, så jeg synes det er veldig greit å foreslå det når jeg ikke har lyst å lage middag.En stund siden sist nå, men populært hos alle her også![]()