Ja her er det bare å henge iTravel dag jo! Haha, er ikke alle butikkansatte som har hele oversikten nei.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her er det bare å henge iTravel dag jo! Haha, er ikke alle butikkansatte som har hele oversikten nei.![]()
Haha, ja jeg var nødt til å fikse ting i dag, julebord på fredag. ;-)høres ut som du har fått gjort endel allerede idag. Føler meg nesten lat når alt jeg har fått gjort et to kopper kaffe og frokost fortærtskravlingen tar over
![]()
Hvordan ser dagen ut videre da?Ja her er det bare å henge i![]()
uff. Høres ut som dere var flere om en litt tøff nattSov til 00.30, etter det var det av og på frem til 6. Ungen hadde mareritt.
Jeg og! Jubler hvis det blir hvit jul!Jeg hadde håp om masse snø i desember, men i dag regner det som bare det:/
Håper det snart blir kaldt og snø![]()
haha du mener såpass?Er snart på første plass du nå![]()
Ribbe!Hva står på menyen i dag?
Jada, var ikke så full ;-)Håper du koste deg skikkelig da, og at det fortsatt var verdt det dagen etter![]()
Det håper jeg også påJeg og! Jubler hvis det blir hvit jul!
I dag blir det spaghetti og kjøttdeig herRibbe!hos dere da?
Jeg er fortsatt på 17. plass, men nå er det 31 innlegg mellom 15. og 17. plass. I sta var det 40.Er bra jobba det da
Ikke satt noe mål her heller, tar det som det kommer.
Nå må jeg rydde, dusje, så det andre senteret for å få tak i den blazeren, så osteopat på samme senter kl 14, hente unger og så på møte på jobb kl 17Hvordan ser dagen ut videre da?
Må ta en titt på lista førsthaha du mener såpass?![]()
liten smarting han der jaDet startet med at han ikke var helt fornøyd med å flytte over fra kurven til sprinkelsengen siden han ligge å ligge trangt.
Så han la seg på tvers, og ettersom han vokste kom beina utenfor
jeg setter igang med sying av babynest til deg jeg !Ja! Babynest og.ønsker meg til jul!
![]()
Jobber deg stadig opp daJeg er fortsatt på 17. plass, men nå er det 31 innlegg mellom 15. og 17. plass. I sta var det 40.
håper er ikke ute enda. Er ei stund til julaftenJeg hadde håp om masse snø i desember, men i dag regner det som bare det:/
Håper det snart blir kaldt og snø![]()
Sånn har det vært daglig i snart et år. Født var det lillesøster som våknet 3-16 ganger pr natt. Når hun plutselig fant ut at det var kult å sove på natta (11,5 mnd nå), da begynte 2 åringen å våkne med mareritt og det vil ingen ende ta. Holdt på hver natt i 2 mnd tid. Og hun bruker så sykt lang tid på å sovne igjen.uff. Høres ut som dere var flere om en litt tøff natt![]()