haha. Mannfolk altsåHehe, nei jeg sa noe som jeg gjerne ville ha en respons påmen han så bare lur ut og sa ingenting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha. Mannfolk altsåHehe, nei jeg sa noe som jeg gjerne ville ha en respons påmen han så bare lur ut og sa ingenting!
God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Ha en fin dag på jobbKommet meg på jobb skulle ønske jeg var hjemme. Håååper denne timen gør fort.
Godt poeng, var det kl 23-23 vi kom frem til.Ingen som har et estimat på ca hvor vi begynte i dag? Så mye lettere å motivere gjengen når jeg og musemor lager statistikk![]()
Innom før jeg skal ordne arkene og tingene før eksamen.
god morgen. Har du hatt en grei natt?God morgen.
Flinke dere er til å skravledet holdt ei stund. Nå er du gått forbi meg og jeg er på 3![]()
Her har de LuciafrokostHar deres bhg julefrokost ??
Så utrolig kult.Urk, den glukosebelastningstesten smaker høgg!
Jeg ble skikkelig dårlig da jeg tok den.
Håper testen er fin da!
Skal bake en 3D Olaf kake til 2åringen sin bursdag som feiers på lørdag, så burde egentlig komme i gang med selve bakingen. Tar nok litt tid med forming og montering av hele kaka
deilig med helg daGod morgen alle damerI dag tar meg og lillebror helg! Så i dag skal det ryddes litt, vaskes litt og så pyntes til jul mens vi nyter noen rolige dager
hva er dagens planer hos dere?
Godt poeng, var det kl 23-23 vi kom frem til.
Kanskje en av oss skal sjekke totalen i kveld ved tanke på en eventuell utfordring i morgen![]()
ja. Vi får peise på denne uka så vi får en flyvende startVi får se hvordan jeg ligger an etter første uka i alle fall![]()
Ha en strålende dag snuppaInnom før jeg skal ordne arkene og tingene før eksamen.
hihi. Søte ulrik daOg det har Ulrik kledd på seg puslespillmatten igjen![]()
Har deres bhg julefrokost ??
usj. Hører den ikke er noe å trakte etter. Håper det går fintGod morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Så utrolig kult.
Viser du oss bilde når den er ferdig?
Jeg vil tippe man har rundt 50 tråder.Sånn i snitt i november hadde man på denne tiden av døgnet skrevet.... tja, ca 1000? Litt mer liv i desember kan man mildt si, så antakelig kanskje ca 1500? Men greit å ikke ta så mye i at vi risikerer å bomme grovt så vi kan anta kanskje bare litt over 1000, altså knapt 9000 igjen?
Tråder holdt jeg ikke oversikt over da, men her er tilstanden pr np
Vis vedlegget 148772
morn morn. Ingen store planer. Husvask. Enn du?God morgen! Planer for dagen?![]()