Skravletråd desember

Sov godt i natt, skal ikke på jobb, våken siden seks og absolutt planer om en dupp etterhvert. Min relativt daglige.

Jeg er da offisielt høygravid i dag.
Gratulerer som høygravid :)

Jeg skal bare en liten tur på jobb, har en kunde før jeg skal hjem og legge svimmelhodet på puta igjen. Det var et mareritt å være på frokost i bhg. Svimmel og barn over alt er ingen bra kombo.

God morgen.

Da er mann og barn på vei til skole og bhg.

I anledning at ingen voksne skal på jobb nå fremover har vi sakte, rolige morgener hvor ungene spiser frokost hjemme, og derfor må være på plass til 8.30 (han) og 9 (hun) i stedet for hhv 8 og 8.15 som er fristene dersom de skal spise på sfo og bhg.

Det burde kunne gi mer ro over morgenen.

Bortsett fra at disse to små knottene er jo våkne klokka seks som vanlig, og de vil kle på seg med en gang, for regelen har alltid vært her i huset "ferdige på badet så får dere gå og klippe ned pakken"

Desember er den enkleste måten å få ungene klare på morgenen. I år desverre kombinert med foreldre som ikke hadde lyst å stå opp så tidlig...

Klippe klarer de selv, men når han får lego, og ikke får utdelt bruksanvisning for da ser han jo hva det blir, må en voksen hjelpe til så han bare ser de rette sidene, og når hun får neglelakk må en voksen lakke negler...

4,5 år gammel fikk hun son første neglelakk, og utfra hva jeg forstår av vennene hennes var det veldig sent. Hun har kommet hjem fra naboen med lukkede negler flere ganger, og forteller at vennene i bhg også har. Så jeg har visst vært treig...
Vel, i løpet av kalenderen får hun dagens lys rosa med glitter, en knallrosa og en blank med gullglitter i.
God morgen:D
Neglelakk er nok stas for frøkna ja!

Ingen symptomer. Men noe høy bmi (alltid hatt uansett hvor slank jeg har vært), og en mor og mormor med diabetes. Så er greit å få det sjekka. Den første prøven var helt fin. :)
Det går nok bra :)
Jeg har også noe høy bmi, en mor med diabetes typ 2; men verken jordmor eller legen har sagt noe om glukosetest. Krysser fingrene for at jeg slipper. Hørt det er noe hærk!

God morgen alle damer :) I dag tar meg og lillebror helg! Så i dag skal det ryddes litt, vaskes litt og så pyntes til jul mens vi nyter noen rolige dager :D hva er dagens planer hos dere?
God morgen:D
Høres ut som en koselig dag! Her er det jobb....:)

Haha:P ta katta du:P
Hun blir nok overlykkelig over den gode nyheten❤️
Håper på det :)
Har forøvrig gitt bort ene kattungen, favoritten min selvsagt :( blir hentet om 2 uker.

Jeg har ikke neglelakk. I det hele tatt. Følgelig ikke noe å låne.

Men nå kjøpte jeg billige greier til henne. Det slites av i bhg uansett så dyre merker prioriterer jeg ikke. Men staaaaaas er det visst
Det er billige jeg tenker til henne også, og jeg tror med glitter hadde slått an.
Det har ikke mine

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Tvi tvi :)
får håpe bv kan holde deg litt opptatt :)

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
God morgen og kos deg hos legen:P
Her er det straks jobb:)

Så bra. Har hørt att den e så grusom å ta. Ska selv på kontroll den 7/12 så ska me ta det Upp med legen.
Legen min sa ingenting om det, ingen som nevna noe før på oul. :p håper din er litt mer engasjert. Et lite tips er å ikke shotte den. Er da de ofte blir kvalme. Men bruke noen minutter på å drikke den. Smaker helt ok, som utvanna melisglasur med litt sitron i. :p
Er mest kjedelig igrunnen.

Back
Topp