Takk! Ikke så ille som jeg hadde frykta. Har ikke blitt kvalm eller noe.Uff. Den frukar eg att eg og må ta . Lycka till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ikke så ille som jeg hadde frykta. Har ikke blitt kvalm eller noe.Uff. Den frukar eg att eg og må ta . Lycka till![]()
Kunne vært bedre. Hun våknet 00.30 fordi det var svarte hunder under senga hennes(det er skuffer under senga) hun ville ikke sove alene for da kommer de svarte hundene tilbake. Sov derfor inne hos henne og har frem til Kl 06 fått et par strake høyre og litt til. Skulle ha listet meg ut på et tidspunkt, merker jeg.God morgen
Sovet perfekt! Du da?![]()
Ikke så langt unna meg da, jeg er på 15. plassJeg har kommet meg til 17. nå, så jeg klatrer stadig. Aner ikke helt hva målet mitt er.
God morgen! I dag skal jeg på jobb og i kveld kommer svigermor på besøkhva er dine planer?
Oj då. Hoppas dere finner ut av detHer er planen en tur på helsestasjonenalt går bra, men skal sjekke noe eksem som han har fått i ansiktet.
Ellers har vi begynt med smaksprøver nå, veldig spennende![]()
Nei, andre. Forhåpentligvis den siste!Så kjedelig.. Første test?
Vi har 2, en med dyr på og en med tallGodmorgonHahah den mattan har me og. mina 2 syns og de e Kjekt
![]()
Jeg fikk plass der jeg har kjoler hengende, men nå er det helt stappa![]()
Lykke til å helsestasjonen.Her er planen en tur på helsestasjonenalt går bra, men skal sjekke noe eksem som han har fått i ansiktet.
Ellers har vi begynt med smaksprøver nå, veldig spennende![]()
UFF ja de var verkligen en møkkavaktGod morgen
Her er det jobb idag....møkkavakt fra 11-20![]()
Har du symptomer også? Eller tar de bare å kontrollsjekker?Nei, andre. Forhåpentligvis den siste!
Vet ikke hva målet mitt er jeg heller. Får se litt på det når jeg har litt bedre tid i dag. I går var det så mye som skulle skjeJeg har kommet meg til 17. nå, så jeg klatrer stadig. Aner ikke helt hva målet mitt er.
Lykke til å helsestasjonen.
Hva er det du har gitt smaksprøver på?
Det er så gøy å begynne med mat
Aha me dyr den har eg ikkje sett før. Visste ikke ens de fanns .Har den me tall meVi har 2, en med dyr på og en med tall
Om jeg aldri må ta en ny slik, gjør det meg absolutt ingen ting...Akkurat nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. :O
Du da?
Ingen symptomer. Men noe høy bmi (alltid hatt uansett hvor slank jeg har vært), og en mor og mormor med diabetes. Så er greit å få det sjekka. Den første prøven var helt fin.Har du symptomer også? Eller tar de bare å kontrollsjekker?
Nei, er ikke detDu var jo heller ikke så glad i kokos som meg da![]()
Oj då. Hoppas dere finner ut av det
Ja spennandes med smakspröver. Vad har du tenkte å börja med då??