God morgenGod morgen alle sammen! Sovet godt?
Sovet perfekt! Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen! Sovet godt?
God morgenGod morgen alle![]()
Dagens planer?![]()
Sovet godt?
Æsj, den er ekkel.God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Ja, den er ikke noe deilig! Tatt den en gang før da, så forhåpentligvis er dette siste gang. Takk!Æsj, den er ekkel.
Masse lykke til
Godmorgon jo han hade ikkje feber efter kl 16 Igår. Ikkje inatt heller så vi senda han till bhgHvordan er formen hans i dag?
Det var en kjip vakt! Ødelegger hele dagen jo :/God morgen
Her er det jobb idag....møkkavakt fra 11-20![]()
Litt husarbeid, foreldrecafe på SFO, pynte litt til advent ++
Ja tradisjonell mat e veldigt gott der nede ;-)Så spennende ut![]()
God morgen! I dag skal jeg på jobb og i kveld kommer svigermor på besøkGod morgen! Planer for dagen?![]()
Akkurat nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. :OGod morgen! Planer for dagen?![]()
Jeg har ikke neglelakk. I det hele tatt. Følgelig ikke noe å låne.Ingen dum ide det å gi negle lakk, frøkna skal låne mine Dior neglelakker hele tiden...
Kanskje hun skal få egne
Deilig med trege morgener da, men håper han får seg jobb snart
Godmorgon planen idag er å ta med å gå till Fretex idagGod morgen! Planer for dagen?![]()
Uff. Den frukar eg att eg og må ta . Lycka tillAkkurat nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. :O
Du da?
Så kjedelig.. Første test?Akkurat nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. :O
Du da?
Ja. Det er vanlig de fleste steder, men jeg jobber jo ikke en helt vanlig plass. Min arbeidsgiver har religiøs eier og vedtekter som sier at arbeidsgiver ikke kan betale for alkohol. Vi er vel og merke solgt, men jeg tror ny eier har samme greie, uansett er praksis den samme.Vi har alltid hatt det på fredager vi, sånn har det vært på alle jobber
Jeg har kommet meg til 17. nå, så jeg klatrer stadig. Aner ikke helt hva målet mitt er.Fikk skravlet en del i går ja![]()
GodmorgonOg det har Ulrik kledd på seg puslespillmatten igjen![]()
Godmorgon planen idag er å ta med å gå till Fretex idagdu da har noen planer idag? Hur går det me lille?
Akkurat nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. :O
Du da?