Skravletråd desember

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
Æsj, den er ekkel.
Masse lykke til

Ingen dum ide det å gi negle lakk, frøkna skal låne mine Dior neglelakker hele tiden...
Kanskje hun skal få egne :rolleyes:
Deilig med trege morgener da, men håper han får seg jobb snart
Jeg har ikke neglelakk. I det hele tatt. Følgelig ikke noe å låne.

Men nå kjøpte jeg billige greier til henne. Det slites av i bhg uansett så dyre merker prioriterer jeg ikke. Men staaaaaas er det visst

Vi har alltid hatt det på fredager vi, sånn har det vært på alle jobber
Ja. Det er vanlig de fleste steder, men jeg jobber jo ikke en helt vanlig plass. Min arbeidsgiver har religiøs eier og vedtekter som sier at arbeidsgiver ikke kan betale for alkohol. Vi er vel og merke solgt, men jeg tror ny eier har samme greie, uansett er praksis den samme.

Julemat bestilt fra catering, brus, kake til dessert. Og i år en julekonsert (i pinsekirka faktisk) solgt gjennom vivo (altså kristelig bokhandel, bok og media og hva vi et vant til å kalle dem) og fredager bruket vi aldri på jobbfest, det skjer mist i uka

Greit nok, sånnsett. Men altså ikke typisk på noe vis.

Godmorgon planen idag er å ta med å gå till Fretex idag :-) du da har noen planer idag? Hur går det me lille?

Her er planen en tur på helsestasjonen :) alt går bra, men skal sjekke noe eksem som han har fått i ansiktet.
Ellers har vi begynt med smaksprøver nå, veldig spennende :D

Back
Topp