Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelige greier. Men satser på.det går bra.Off daLykke til!
![]()
Skal på jobb, og ellers ingen planer. Eller.... det spørs om bilen må på verksted. Den ryker så fælt. Mennen mener det er kulden, mens jeg frykter det værste så han skal ringe litt rundt i morgenKjedelige greier. Men satser på.det går bra.hva skal du?
Haha! Ingen røyk uten ild!Skal på jobb, og ellers ingen planer. Eller.... det spørs om bilen må på verksted. Den ryker så fælt. Mennen mener det er kulden, mens jeg frykter det værste så han skal ringe litt rundt i morgen![]()
Ja det må det bliJa.. men nå blir det julespire! så det så!![]()
Har diesel vi også. Mannen sprang inn på butikken i dag mens jeg satt og ventet med bilen på tomgang. Da røk den så fælt at noen kom bort og spurte om noe var galtHaha! Ingen røyk uten ild!skjønner deg godt, vår dieselbil ryker også fælt for tiden. Føler vi røyklegger hele nabolaget.
Så koseligSett julefilm vi![]()
Usj, satser på det bare er noe med dieselbiler og kulde da! Ser virkelig dramatisk ut!Har diesel vi også. Mannen sprang inn på butikken i dag mens jeg satt og vetet med bilen på tomgang. Da røk den så fælt at noen kom bort og spurte om noe var galt![]()
![]()
Jeg har ståltro denne gangen herJa det må det bli<3
det blir hardt. Men vi får prøve?Uansett hvor god start jeg får, kan jeg ikke forstå at jeg skal klare 3000 altså![]()
Får håpe det!Jeg håper jeg får sove litt og at hodet blir lettere![]()
Er nok den lureste plassen
Jeg har alle julegaver i klesskapet, så er ganske fullt der nå![]()
Ja, men kjenner jeg blir litt bekymret. Det virker liksom ikke normalt at det skal ryke så mye, selv om jeg tror den gjorde det på vinteren i fjor ogsåUsj, satser på det bare er noe med dieselbiler og kulde da! Ser virkelig dramatisk ut!
Ja gjerne detRomjulstreff med meg og Kengu?![]()
haha. Når hun først hadde ringt liksomBle ringt opp av sykehuset idag. Hun hadde så vidt rukket å presentere seg før hun sa "men jeg ser nå at det var i morgen jeg skulle ringe deg, så da ringer jeg tilbake da"kunne ikke bare satt opp time idag liksom??
Begynt å klatre på ting ogNei da er hun ikke så mini lenger
God natt!God natt alle!![]()