Skravletråd desember

Kjedelige greier. Men satser på.det går bra. :p hva skal du?
Skal på jobb, og ellers ingen planer. Eller.... det spørs om bilen må på verksted. Den ryker så fælt. Mennen mener det er kulden, mens jeg frykter det værste så han skal ringe litt rundt i morgen :p

Skal på jobb, og ellers ingen planer. Eller.... det spørs om bilen må på verksted. Den ryker så fælt. Mennen mener det er kulden, mens jeg frykter det værste så han skal ringe litt rundt i morgen :p
Haha! Ingen røyk uten ild! :p skjønner deg godt, vår dieselbil ryker også fælt for tiden. Føler vi røyklegger hele nabolaget.

Haha! Ingen røyk uten ild! :p skjønner deg godt, vår dieselbil ryker også fælt for tiden. Føler vi røyklegger hele nabolaget.
Har diesel vi også. Mannen sprang inn på butikken i dag mens jeg satt og ventet med bilen på tomgang. Da røk den så fælt at noen kom bort og spurte om noe var galt :p :p

Har diesel vi også. Mannen sprang inn på butikken i dag mens jeg satt og vetet med bilen på tomgang. Da røk den så fælt at noen kom bort og spurte om noe var galt :p :p
Usj, satser på det bare er noe med dieselbiler og kulde da! Ser virkelig dramatisk ut!

Usj, satser på det bare er noe med dieselbiler og kulde da! Ser virkelig dramatisk ut!
Ja, men kjenner jeg blir litt bekymret. Det virker liksom ikke normalt at det skal ryke så mye, selv om jeg tror den gjorde det på vinteren i fjor også :P

Ble ringt opp av sykehuset idag. Hun hadde så vidt rukket å presentere seg før hun sa "men jeg ser nå at det var i morgen jeg skulle ringe deg, så da ringer jeg tilbake da" :p kunne ikke bare satt opp time idag liksom??
haha. Når hun først hadde ringt liksom :p

Back
Topp