Skal jobbe litt, men heldigvis langhelg torsdag-søndag både julehelga og nyttårshelga (enn så lenge). Ellers er det familiebesøk og slikt. Men jeg er ledig for kafebesøk altså om du kommer hitover
Mye å gjøre i romjula?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jobbe litt, men heldigvis langhelg torsdag-søndag både julehelga og nyttårshelga (enn så lenge). Ellers er det familiebesøk og slikt. Men jeg er ledig for kafebesøk altså om du kommer hitover
Mye å gjøre i romjula?
God natt. Ikke lenge til jeg skal finne den heller...er vel ikke lenge til trollungene våknerPå tide å finne senga her. God natt![]()
Min hadde sikkert bare rista på hodet og gått sin veiTror gubbis ville sett rart på meg![]()
Nei, har ikke det..Har du smakt kokoskake da? Er jo så godt![]()
God natt til degPå tide å finne senga her. God natt![]()
Gleder meg til det er min turPå tide å finne senga her. God natt![]()
Ja jeg har nerdaOi, så mye du har sett![]()
Min også, eller det spørs hvor jeg hadde lett. Hadde det vært på en interessant plass hadde han nok ville hjulpet tilMin hadde sikkert bare rista på hodet og gått sin vei![]()
Det er flott når de kan bidra littMin også, eller det spørs hvor jeg hadde lett. Hadde det vært på en interessant plass hadde han nok ville hjulpet til![]()
Var det jeg ville høreSkal jobbe litt, men heldigvis langhelg torsdag-søndag både julehelga og nyttårshelga (enn så lenge). Ellers er det familiebesøk og slikt. Men jeg er ledig for kafebesøk altså om du kommer hitover![]()
God natt till degPå tide å finne senga her. God natt![]()
Sove godt!På tide å finne senga her. God natt![]()
Det gjør jeg ogsåJippi!!Gleder meg
![]()
Starten på julemåneden!! Herlighet hvor dette året har flydd!En typisk start på ny måned![]()
Miniblomst soverHei lilleblomst.
Hvordan går det med miniblomst?
Romjulstreff med meg og Kengu?Miniblomst sover
Hun har blitt 75cm lang! Ikke så mini lenger! <3