Skravletråd desember

Ååh, spekemat!! Fikk vann i munnen jeg nå! :D det er noe jeg har savna i svangerskapet
Jeg er avhengig av mør! Tror jeg kommer til å slite når jeg blir i gravid nå senere i måneden (hør på hun som har troa her da :P :P :P)

Hehe, det er sunt å være litt lat å vise at man er menneskelig iblant, du er jo så flink å ta vare på oss her inne å finne mange fine premier til oss, og dessuten er jeg sikker på at det ser bedre ut hjemme hos deg enn her..

Joda, langt inni meg føler jeg meg akkurat sånn, er super glad for å være gravid osv, men akkurat nå er bare ikke kroppen min like glad for det som meg.. men det blir bedre i slutten av desember håper jeg ;)

Ser den ja. Lykkelig i en sliten kropp syndromet. Husk å ta vare på deg selv :)

Og takk for hyggelige ord :)

Hehe!:) Viktig å ha troa! Tror at når det klaffer så blir spekematen en bagatell:)
Ja, jeg ofrer jo den gladelig..men den er god å ha enn så lenge :p

Jeg har bare sett hengende i taket, men søk på flexicrib på facebook.
De er raske til å svare på spørsmål dersom man sender dem spørsmål, og kan skaffe ekstrautstyr.
De skaffet meg er par ekstra oppheng sden jeg ønsker å ta med den på hytta da den kom med en slik praktisk bære veske
Okei, takk for tips. :)
Egentlig litt dumt at du gjør meg så ivrig når jeg egentlig ikke trenger :p

Joda, han har kommet seg nå. Han har vært veldig sliten idag, og små uvel. Men var stas med julekalender og julekongen. Slokna som et lys når han la seg i stad ♡ Hvis han er pigg i morgen tror jeg vi skal lage marispankonfekt:)
Det er koselig da :) håper han føler seg bedre

Satser på det ja. Du hadde en som ikke var helt pigg du og? Eller var det noe andre? Haha, her går det veldig i surr for meg. .
Hehe, er ikke lett å holde orden på alle :) men, ja jeg har ei som ikke er helt i form. Vi har vedtatt at hun skal I bhg I morgen da. Har ikke hatt feber siden mandagsmorgen :) hun har mellomørebetennelse så hun går på øredråper,skal til legen igjen på torsdag, håper hun kommer med oppløftende nyheter :)

Back
Topp