Ja egentligHar bare noen få igjen da
mangler du mange?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja egentligHar bare noen få igjen da
mangler du mange?
Jeg er avhengig av mør! Tror jeg kommer til å slite når jeg blir i gravid nå senere i måneden (hør på hun som har troa her daÅåh, spekemat!! Fikk vann i munnen jeg nå!det er noe jeg har savna i svangerskapet
Hehe, det er sunt å være litt lat å vise at man er menneskelig iblant, du er jo så flink å ta vare på oss her inne å finne mange fine premier til oss, og dessuten er jeg sikker på at det ser bedre ut hjemme hos deg enn her..
Joda, langt inni meg føler jeg meg akkurat sånn, er super glad for å være gravid osv, men akkurat nå er bare ikke kroppen min like glad for det som meg.. men det blir bedre i slutten av desember håper jeg![]()
Hehe!Jeg er avhengig av mør! Tror jeg kommer til å slite når jeg blir i gravid nå senere i måneden (hør på hun som har troa her da![]()
![]()
)
Krim liksom? Eller alt mulig?Ja jeg elsker å lese!
Har postet svaret i denne trådenHar vondt i nakkenHar ikke svart på kalenderen. Kunne ikke svaret og har ikke orket å Google det
![]()
Ja, jeg ofrer jo den gladelig..men den er god å ha enn så lengeHehe!Viktig å ha troa! Tror at når det klaffer så blir spekematen en bagatell
![]()
Ja, det er braMå jo det nå![]()
Okei, takk for tips.Jeg har bare sett hengende i taket, men søk på flexicrib på facebook.
De er raske til å svare på spørsmål dersom man sender dem spørsmål, og kan skaffe ekstrautstyr.
De skaffet meg er par ekstra oppheng sden jeg ønsker å ta med den på hytta da den kom med en slik praktisk bære veske
Det er koselig daJoda, han har kommet seg nå. Han har vært veldig sliten idag, og små uvel. Men var stas med julekalender og julekongen. Slokna som et lys når han la seg i stad ♡ Hvis han er pigg i morgen tror jeg vi skal lage marispankonfekt![]()
HeheJa egentlighadde litt lite penger pga bilkjøp
![]()
Satser på det ja. Du hadde en som ikke var helt pigg du og? Eller var det noe andre? Haha, her går det veldig i surr for meg. .Det er koselig dahåper han føler seg bedre
Viktig å ha troa !!Jeg er avhengig av mør! Tror jeg kommer til å slite når jeg blir i gravid nå senere i måneden (hør på hun som har troa her da![]()
![]()
)
De er veldig gode vennerHehehvordan går det med gubben og bilen?
![]()
Hehe ja du får nyte den en liten stund til før det er sluttJa, jeg ofrer jo den gladelig..men den er god å ha enn så lenge![]()
Ja, det kan jo ikke skadeViktig å ha troa !!![]()
Middag ? Eller aktiviteter ? Eller ?Ja nå var det et litt annet tempo Ja ;-)
Bare synd jeg må lage månedsplan![]()
Hehe, er ikke lett å holde orden på alleSatser på det ja. Du hadde en som ikke var helt pigg du og? Eller var det noe andre? Haha, her går det veldig i surr for meg. .
Det er braDe er veldig gode venner![]()