Jeg har lest alle om Harry Hole nå utenom den siste![]()
Er det bra?Jeg har lest noen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lest alle om Harry Hole nå utenom den siste![]()
Er det bra?Jeg har lest noen
Tror du er god på det!Må prøve å henge med litt
Ja, det skjønner jegNeida, er ikke langt. I og med at det ligger rett ved E6, så går det ganske radig unna egentlig. Tror kanskje det er... 30 minutter eller no sånt.. Aldri kjørt dit før så er ikke helt sikker heller. Men vil uansett ha med mannen da ♡
Mannen min er veldig glad i Nesbø. Er det den nyeste boka hans?En eller annen jo Nesbø tror Jeg drt var
Nå skal det vinnes!Det klarer du fint, lå ganske bra an på forrige oppdatering
Du står på skjønner jegNærmer meg 100 innlegg !
Nja vi får se. Des er som vanlig travelTror du er god på det!![]()
Ja, jeg synes de er veldig spennende, også relativt lett lesningEr det bra?
Må jo det nåDu står på skjønner jeg
Får satse på detDet klarer du nok bra
Hehe! Ja, det var de nokGodt å kunne nyte det i år da. Og ja, marsipan er must til jul
![]()
Nei en fra 2014 han ikke hadde lestMannen min er veldig glad i Nesbø. Er det den nyeste boka hans?
Jeg har bare sett hengende i taket, men søk på flexicrib på facebook.Kult altså. Henger den i taket eller finnes det stativ?
Hvordan går det med deg?Får satse på det![]()
Joda, han har kommet seg nå. Han har vært veldig sliten idag, og små uvel. Men var stas med julekalender og julekongen. Slokna som et lys når han la seg i stad ♡ Hvis han er pigg i morgen tror jeg vi skal lage marispankonfektJa, det skjønner jeghvordan går det med jr?
Nei ikke så veldig; )Er det bra?
Ja okNei en fra 2014 han ikke hadde lest
Ååh, spekemat!! Fikk vann i munnen jeg nå!Ja, nå skal det nytes! Gleder meg nesten enda mer til spekemat![]()
Ja jeg elsker å lese!Ja okleser du og eller?
Vært litt tunge tider, men nå går det ganske braHvordan går det med deg?