Ikke i bruk
Forumet er livet
Er det ikke litt dumt å skrive svaret her før den luken er ferdig![]()
Næsj da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke litt dumt å skrive svaret her før den luken er ferdig![]()
Han ønsker seg kniv og bokOk! Er det ting han har ønsket seg? Min ønsket seg turøks, kniv og termokopp. Så da får han deter ikke så oppfinnsom så blir så glad når han faktisk ønsker seg noe konkret
Hvilken bok?Han ønsker seg kniv og bok![]()
Flink du er, har akkurat kommet over jegNærmer meg 100 innlegg !
Hehe! Ja, det var de nokJeg hadde lyst på alt ifjor, helt til det lå der ferdig bakt.. Da forsvant lysten. Alle andre var glade da, for de fikk jo masse kaker i gaver og når de kom på besøk. Haha!
I år skal jeg spise!
Marsipan er NAM! Spiser det aldri ellers i året, men til jul er det et must!![]()
Det er bra jobbetFlink du er, har akkurat kommet over jeg
Hehe, se der ja! Kommet i siget allerede :ONærmer meg 100 innlegg !
Har vondt i nakkenHar dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
En eller annen jo Nesbø tror Jeg drt varHvilken bok?
Må prøve å henge med littHehe, se der ja! Kommet i siget allerede :O
Han har jeg faktisk ikke lest noe avEn eller annen jo Nesbø tror Jeg drt var
Hehe, det er sunt å være litt lat å vise at man er menneskelig iblant, du er jo så flink å ta vare på oss her inne å finne mange fine premier til oss, og dessuten er jeg sikker på at det ser bedre ut hjemme hos deg enn her..Flink?? Jo takk, hadde du sett hvordan det så ut her hjemme hadde du heller kalt meg lat![]()
Hvorfor bare okai? Hvorfor ikke superopptikjempefenomenalistisk?
Prøver jeg ogsåMå prøve å henge med litt
Jeg har lest alle om Harry Hole nå utenom den sisteEn eller annen jo Nesbø tror Jeg drt var
Jeg har lest noenHan har jeg faktisk ikke lest noe av
Det klarer du fint, lå ganske bra an på forrige oppdateringPrøver jeg også![]()
De har jeg ikke lestJeg har lest alle om Harry Hole nå utenom den siste![]()
Kult altså. Henger den i taket eller finnes det stativ?Googler du flexicrib og ser på bildene ser du mange bilder av den både som liten og stor.
Både den som ser ut som bilde på konkurranse siden, og den firkantede der den samme
Ser slik ut når den er i full størrelse (bilde fra google)
Vis vedlegget 148697
Det klarer du nok braPrøver jeg også![]()