Ja da blir det jo veldig spennende! Ikke begynt å merke noe til at det nærmer seg slutten enda eller?Den er på julaften
Så blir spennende å se når det skjer noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det jo veldig spennende! Ikke begynt å merke noe til at det nærmer seg slutten enda eller?Den er på julaften
Så blir spennende å se når det skjer noe.
Har ikke kalender.. og har ikke skrapet flaxen.. Hva fikk du?god kveldnoen som har fått noe fint i kalenderne sine ?
Vi har faktisk prøvd
Han holder ut i flere timer med våt bukse...det endte med sår tiss![]()
Det tar ikke lange tiden å lage det selv da.Du er så flink![]()
Nå ble jeg egentlig litt sulten.. Åh, men jeg får sånn halsbrann når jeg har spist. . Dilemma.. men må jo ha mat daDet var det også
Blir rester til kveldsmat![]()
Nja, altså.. nå fulgte jo jeg særdeles lite med i november da. Så skal ikke si det for sikkert. Men kan liksom ikke huske at jeg følte jeg hadde skravla no særlig mye på en dag.Jøss ikke en eneste dag ?
Derfor var boden en lur plass![]()
Har ikke kalender.. og har ikke skrapet flaxen.. Hva fikk du?![]()
Har det braHar dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
Tror egentlig ikke jeg har hellerJeg har virkelig ingen sjanse til å skrive så mange innlegg![]()
He he dårlig med det :Så bra! Vi spent om du har noen brannfakler på lur![]()
Da ringer de begge dagene daHehe, ja veldig rart! Så får vente på tlf i morgen da.. jm sa jo de skulle ringe enten tirsdag eller onsdag da.
Yes det har jegHer er vi kun ferdige med de gavene som skal sendes i posten. Men har ikke mange igjen da heldigvis. Har du kjøpt til mannen?
Jo, men de må jo hentes og pakkes inn også... de som er igjen skal jeg igrunn handle på jobb, og der har jeg ikke vært på 1,5 uke..Nettshopping er fint![]()
Det har jeg da gjort for flere timer sidenHar dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
Fer deg jaIngen årsak, er egentlig ganske lett
Huffamei at det skal ta sånn tidJeg synes det altså! 3 år nå i desember..
Begynner å bli støl i skravlemusklene , ellers braHar dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
Det er jo en flott begynnelse på desemberDet er en god start da
Fornøyd med 200 selv![]()