Helt klart når man går hjemme om dagen. Kan ikke la seg friste hele tida![]()
Uff, nei det er ikke helt lurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart når man går hjemme om dagen. Kan ikke la seg friste hele tida![]()
Da er det bare å lade opp og slappe av så godt du kan. Ikke sikkert du får til det så mye etterpåJm sa at husvask og trappegang var bortkastet, og at man i stedet risikerte å bruke opp energien sin som man trenger til fødsel. Så hun frarådet meg å gjøre det. Og med et bekken som ikke tåler så alt for mye, så tar jeg det med ro med husvask, for å si det sånn. Å hoppe i høyet har vi gjort, men jeg får sånn smerter etterpå så jeg greier ikke gjennomføre det mere nå før fødsel. Ikke har det satt i gang no før heller så![]()
Men har prøvd bringebærblad te i flere uker nå, og å spise kanel og krydra mat osv. Men nå har jeg gitt opp![]()
Prøver på detOhh ja de e väl bara gassa på![]()
Hørtes veldig godt ut!!Vi hadde wok med svinekjøtt, grønnsaker, nudler og kokosmelk![]()
Merkelige folkAlt går visst an! :O Er spent på om jeg blir satt opp på time torsdag eller fredag da.. Og om mannen får fri fra jobb
Det er hun nå jaKengu er tilbake![]()
Skjønner denOk! Har ikke no spesielt mål for dagen. Pleier skjelden å sette meg sånne delmål. Bare skravler så mye jeg orker![]()
Jeg er bare ikke så veldig interessert i 3.000 premieneDet gjør igrunn jeg også. De ekstra 600 innleggene blir eventuelt kun en bonus![]()
Så bra! Vi spent om du har noen brannfakler på lurHer er alt bra
Var godt med fri ja
Derfor var boden en lur plassUff, nei det er ikke helt lurt![]()
Åjåj! Spennende!Hun har termin på julaften
Jøss ikke en eneste dag ?Ja, får vel være fornøyd! Var vel ikke én dag forrige mnd jeg hadde like mange innlegg så![]()
Det var det ogsåHørtes veldig godt ut!!
Jeg har virkelig ingen sjanse til å skrive så mange innleggJeg er bare ikke så veldig interessert i 3.000 premiene![]()
Du er så flinkSelvfølgelig, blir jo mye bedre![]()
Ja gjør vel det her ogsåHar kommet litt her, men er jo så mildt. Går over til sludd/regn :/
Her er vi kun ferdige med de gavene som skal sendes i posten. Men har ikke mange igjen da heldigvis. Har du kjøpt til mannen?Kengubarnet kjøpte fotballkort og perm til kort til onkelen![]()
Bra her, med deg?Hvordan står det til?![]()
Håper det snart blir litt kaldereJa gjør vel det her også
Det er det, det ofte blir for min del også om dagen.Tydeligvis
Så ble det mest lesing fra min side når det var lite liv også.