Vi hadde wok med svinekjøtt, grønnsaker, nudler og kokosmelkyessmakte det
hva hadde dere da
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde wok med svinekjøtt, grønnsaker, nudler og kokosmelkyessmakte det
hva hadde dere da
?
Ja, får vel være fornøyd! Var vel ikke én dag forrige mnd jeg hadde like mange innlegg såEr da bra det![]()
Det gjør igrunn jeg også. De ekstra 600 innleggene blir eventuelt kun en bonusJeg prøver meg ikke på 3.000, bare 2.424
Tenkte jeg skulle gi meg på rundt 200, altså snartJada, det skal jeg greielegger ikke fra meg tlf helt enda
Nettshopping er fintSiden jeg er bunnet til sofaen er jeg ikke ferdig endaplanen var jo å være ferdig til 15 nov. Har ikke pakket inn en eneste en engang
![]()
Og Yes, very muchKengu er tilbake![]()
Den er på julaftenJa ok! Litt samme som her da. Når var terminen din?
Hei hei thereseHej og hå kengu!![]()
Jeg skravler og tar det som det kommerNei ikke ej heller . Har 1 gang var över 1200 inlägg . Vet ikke ens om eg kommer över det![]()
Får håpe dere får snart plassJa veldig :-/. Sto på 5. Plass da vi pratet med barnehagen i oktober
Vi må henge I for å være med I trekningen av premier vettuWow, skal si skravlinga tok seg opp når det ble desember!!
Bra med damene?
Har kommet litt her, men er jo så mildt. Går over til sludd/regn :/Men snart kommer den
Var god tanke det daHer i huset er det bare guttungen som har. Og han har 4 stk! Han har fått fra her og der + vunnet en kalender på loddsalg. Syns det er litt mye jeg da.. foreslo for mannen at to av dem kunne han åpne, og legge godisen i en skål og ha på lørdager. Men det mente han var uhørt, og at jeg var kjipHehe
"la han nå bare ha de der kalenderne sine" eller no sånt sa han
![]()
Har du fått no?
Helt klart når man går hjemme om dagen. Kan ikke la seg friste hele tidaHaha, sikkert lurt å stæsje vekk litt ja![]()
Ohh ja de e väl bara gassa påJeg skravler og tar det som det kommer![]()
Du er så flink!
Ingen årsak, er egentlig ganske lettSå moro å se, du er flink til å lage lister til oss![]()
Her er alt braHeiAlt bra med deg ? Vært en deilig mnd med "fri" ?
Ok! Har ikke no spesielt mål for dagen. Pleier skjelden å sette meg sånne delmål. Bare skravler så mye jeg orkerTenkte jeg skulle gi meg på rundt 200, altså snart![]()
Det er en god start daKommet meg til 4 jeg nå. Målet var 100 innlegg I dag, får nok over 200 innen kvelden er over![]()